سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

اجاره ملک در اوکراین اما نه به قصد اقامت

سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 794167
یک شرکت اجاره آنلاین خانه و اتاق، شیوه جدیدی برای جذب کمک‌های مردمی از سراسر جهان ابداع و ادعا کرده است که در دوم و سوم مارس، مردم از سرتاسر جهان ۶۱ هزار شب اقامت در اوکراین را از طریق این سایت رزرو کرده‌اند اما آن‌ها به هیچ وجه قصد سفر به اوکراین و اقامت در این کشور را ندارند.
اجاره ملک در اوکراین اما نه به قصد اقامت
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، جنگ در بحران اوکراین ادامه دارد و بسیاری از ساکنان این کشور منبع درآمدشان را از دست داده‌اند و اوضاع مالی خوبی ندارند. به همین دلیل یک شرکت اجاره آنلاین خانه و اتاق، شیوه جدیدی برای جذب کمک‌های مردمی از سراسر جهان ابداع و ادعا کرده است که در دوم و سوم مارس، مردم از سرتاسر جهان ۶۱ هزار شب اقامت در اوکراین را از طریق این سایت رزرو کرده‌اند اما آن‌ها به هیچ وجه قصد سفر به اوکراین و اقامت در این کشور را ندارند آن هم در این روزهایی که در جنگ به سر می‌برد بلکه آن‌ها تنها می‌خواهند از این طریق، به جنگ‌زدگان کمک مالی برسانند و حمایت خود را از آن‌ها اعلام کنند. این بخشی از کارزار رسانه‌ای و یک شیوه بسیار خلاقانه برای ارسال کمک‌های بین‌المللی به اوکراین بوده است.


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *