چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۱
۳

ادغام بخش‌های خبری شبکه یک و شبکه خبر

دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 794053
بخش‌های خبری تلویزیون از صبح روز ۱۵ اسفندماه با تغییراتی روی آنتن رفتند.
ادغام بخش‌های خبری شبکه یک و شبکه خبر
به گزارش جهان نيوز، صبح دیروز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه بخش‌های خبری تلویزیون در شبکه یک و شبکه خبر، تغییرات قابل توجهی به خود دیدند.
 
اخبار ساعت ۸ صبح به صورت همزمان از شبکه یک سیما و شبکه خبر معاونت سیاسی پخش شد. این بخش خبری از استودیوی متعلق به خبرگزاری صداوسیما روی آنتن رفت که پیش از این به اخبار صبحگاهی شبکه یک اختصاص داشت. این در حالی است که پیشتر بخش‌های خبری شبکه خبر، از استودیوی اختصاصی متعلق به خود این شبکه پخش می‌شد.

حذف لوگو و زیرنویس اخبار شبکه یک و جایگزینی آن با لوگو و زیرنویس شبکه خبر، از دیگر تغییرات اخبار امروز تلویزیون در بخش خبری ساعت ۸ صبح است. این در حالی است که پیش از این، بخش‌های خبری شبکه یک سیما، طراحی گرافیکی و زیرنویس مختص به خود را داشت.
 
در دو روز گذشته، سایت شبکه خبر معاونت سیاسی به آدرس www.irinn.ir نیز از دسترس خارج شده و کاربرانی که به آدرس آن مراجعه می‌کنند، به آدرس سایت خبرگزاری صداوسیما هدایت می‌شوند.

آبان ماه و پس از انتخاب آغاز دوره تازه سازمان صداوسیما و معاونت سیاسی آن، عبدالرضا بوالی پس از برخی حواشی برکنار و شهرام وثوقی راد که مدیرکلی اخبار سیما را بر عهده داشت، با حفظ سمت به عنوان سرپرست شبکه خبر منصوب شد. در متن حکم او که توسط علیرضا خدابخشی معاون سیاسی صداوسیما امضا شده بود، «حذف موازی‌کاری‌های غیرضرور» به عنوان ماموریت اصلی وثوقی راد عنوان شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
با این تعداد کارمند و بودجه فضائی بنظرم 50 تا شبکه خبر داشته باشید بهتره.
Iran, Islamic Republic of
چه اتفاق مهم و حساسی حالا چکار کنیم.
مهران
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف است که اخباری که در شبکه یک پخش می شود همان خبر هم بطور همزمان در شبکه خبر پخش شود واقعا یعنی چی ؟ باید از آقای جبلی سوال کرد مگر میوشد دو تا خبر بطور همزمان با هم پخش شود ما که نمیدونیم شما اگر میدونید چه درد از درد سازمان دوا میکند بگید ما هم بدونیم .