پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۳

برخورد با دزد به روش اوکراینی‌ها

شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 793791
اوکراینی‌ها سارقانی را که اقدام به سرقت اموال دیگران در جنگ می‌کنند، طبق آن چه در شبکه‌های اجتماعی آمده به مدت 24 ساعت به یک درخت یا ستون می‌بندند تا درس عبرتی برای سارقان باشد.
برخورد با دزد به روش اوکراینی‌ها
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: تصاویری از رفتار اوکراینی‌ها با سارقانی که از فرصت جنگ برای غارت اموال هموطنانشان استفاده می‌کنند، در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد و مورد توجه قرار گرفت. همان طور که در تصاویر می‌بینید اوکراینی‌ها سارقانی را که اقدام به سرقت اموال دیگران در جنگ می‌کنند، طبق آن چه در شبکه‌های اجتماعی آمده به مدت 24 ساعت به یک درخت یا ستون می‌بندند تا درس عبرتی برای سارقان باشد. کاربری نوشت: «کار دیگه‌ای هم نمی‌شه کرد چون الان کلانتری و پلیسی نیست و همه درگیر جنگن.» کاربر دیگری نوشت: «خدا کنه هیچ جای جهان جنگ نباشه و مردم در آرامش به سر ببرن ولی خاصیت همه جنگ ها ناامنی و بالارفتن آمار سرقت هاست.» کاربری هم نوشت: «این قدر تصویر بستن دزد به درخت توی اوکراین منتشر شده که من موندم چند نفر دارن با روس‌ها می‌جنگن.»
برچسب ها: اوکراین روسیه دزد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
دزد همه جا هست.... ولی خیلی روش خوبیه... بارک الله....
اگه این روش تو ایران اجرا بشه ؛ به طرز وحشتناکی درخت و ستون و تیر برق کم میاد !!!!!
Iran, Islamic Republic of
اشتباه می کنی ایرانی اصیل حتی وارد خونه کسی نمیشه .