سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

محل برگزاری دیدار تیم ملی با لبنان مشخص شد

جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 793708
سایت فیفا ورزشگاه امام رضا را به عنوان محل برگزاری دیدار ایران و لبنان معرفی کرد.
محل برگزاری دیدار تیم ملی با لبنان مشخص شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ورزش سه، در روزهای گذشته خبرهای متعددی درباره‌‌ محل برگزاری دیدار ایران و لبنان در هفته‌‌ پایانی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر که 9 فروردین 1401 برگزار می‌شود، به بیرون آمده بود؛ موضوع اصلی، تصمیم فدراسیون فوتبال برای برگزاری این بازی تشریفاتی ملی خارج از ورزشگاه آزادی تهران بود.

سه ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد، نقش‌جهان اصفهان و فولاد آره‌نا اهواز سه کاندیدای فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی ملی بودند؛ حسن کامرانی‎‌‌‌فر در این رابطه اعلام کرده بود که هنوز تصمیم نهایی از سوی هیئت‌رئیسه اعلام نشده و بررسی‌ها در حال انجام است.
با این‌حال‌ فیفا استادیوم برگزاری این مسابقه را در سایت خود ویرایش کرده و از محل برگزاری این دیدار رونمایی کرده است.

براساس اعلام فیفا، ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) مشهد 9 فروردین‌ماه سال آینده میزبان بازی ایران-لبنان خواهد بود.



البته که باید دید واکنش مسئولان فدراسیون فوتبال نسبت به اعلام ورزشگاه دیدار ایران-لبنان از سوی فیفا چیست و سرانجام این مسابقه در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود؛ با توجه به برخی پروتکل‌های فیفا، به نظر می‌رسد هنوز انتخاب ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برای برگزاری دیدار ایران-لبنان نهایی نشده و رایزنی‌ها در این زمینه در حال انجام است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *