جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش توخل به رفتن آبراموویچ از چلسی

پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 793657
سرمربی تیم فوتبال چلسی به رفتن آبراموویچ واکنش جالبی نشان داد.
واکنش توخل به رفتن آبراموویچ از چلسی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، شب گذشته در چارچوب دور پنجم جام حذفی انگلیس، چلسی مقابل لوتون‌تاون در یک بازی سخت و دشوار به برتری 3 بر 2 رسید تا به مرحله بعدی صعود کند.

آبی‌های لندن بازی را تحت شرایطی آغاز کردند که آبراموویچ رسما از فروش باشگاه صحبت کرد. مالک باشگاه چلسی شب گذشته پیش از آغاز بازی با انتشار بیانیه‌ای رسماً اعلام کرد که به دلیل حواشی به وجود آمده و به خاطر منافع باشگاه،  چلسی را خواهد فروخت.

چلسی با آبراموویچ به یکی از قدرت‌های برتر اروپا بدل شد و حالا همه منتظر هستند تا دوران پسا آبراموویچ را مشاهده کنند.

توخل پس از بازی در خصوص این مسائل گفت:‌ ما امروز کامبک خوبی زدیم در حالی که بازیکنان زیادی را در اختیار نداشتیم. برخی حواشی نیز در این روزها باعث شده تا تمرکز کافی بدست نیاید ولی به نظرم عملکرد ما خوب بود. من هنوز با آبراموویچ صحبت نکرده‌ام ولی فکر می‌کنم او با اینترنت و تلویزیون بازی را مشاهده کرده است. ما فقط روی ورزش تمرکز داریم و اکنون می‌خواهیم برای بازی بعدی خودمان را آماده کنیم. من واقعا چیزی در این خصوص نمی‌دانم.

وی ادامه داد: رفتن آبراموویچ قطعا خبر بزرگی است. کمی برای زود است که بتوانم صحبت کنم. من در این تغییر غرق نخواهم شد ولی قطعا تغییری بزرگ خواهد بود. نگران نیستم زیرا روی چیزی که من تاثیر ندارم سعی دارم نگران نشوم. خبری بزرگ است ولی من نگران نخواهم شد. ما متمرکز هستیم و باید ببینیم چه اتفاقاتی در ادامه برای باشگاه رخ خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *