جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اتفاقی باورنکردنی، هت‌تریک در گل به خودی!

دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 792603
دنیای ورزش تورنتو نوشت: مایکلا مور، بازیکن تیم ملی زنان نیوزیلند، در اتفاقی عجیب در جریان دیدار برابر آمریکا سه بار دروازه خودی را باز کرد.
اتفاقی باورنکردنی، هت‌تریک در گل به خودی!
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبر آنلاین، زدن گل به خودی در دیدارهای فوتبال اتفاق نادر و دور از ذهنی نیست و بارها برای بزرگترین و شناخته‌شده‌ترین بازیکنان این رشته ورزشی نیز رخ داده است. 

با این حال مایکلا مور شاید اولین کسی باشد که در یک نیمه و به سبک‌های مختلف سه بار دروازه تیم خودش را باز می‌کند و احتمالا نامش در این زمینه ماندگار خواهد شد.
 
این بازیکن تیم ملی زنان نیوزیلند در جریان دیدار برابر تیم ملی آمریکا در رقابت‌های Sheppeleves کاپ فاصله تنها ۳۶ دقیقه در نیمه اول در باز کردن دروازه تیمش هت تریک کرد و این تنها نکته عجیب این اتفاق نبود، چرا که او موفق به ثبت پرفکت هت‌تریک شد. 

زمانی که بازیکنی در دنیای فوتبال موفق شد سه گل به سه شکل مختلف با پای راست، پای چپ و ضربه سر به ثمر برساند به این موفقیت او با اصلاح پرفکت هت‌تریک اشاره می‌کنند. 

اولین گل به خودی مور در حال به ثمر رسید که تنها پنج دقیقه از آغاز این بازی گذشته بود و او دروازه تیمش را با پای راست باز کرد. 

گل به خودی بعدی که این بازیکن عضو باشگاه لیورپول وارد دروازه تیمش کرد در فاصله یک دقیقه پس از گل اولش و با ضربه سر بود و پس از آن نیز با پای چپ توانست هت‌تریکش در گل به خودی را تکمیل کند تا تیم ملی آمریکا بدون هیچ تلاش خاصی در نیمه اول با سه گل از حریفش پیش افتاده باشد. 

سرمربی تیم ملی زنان نیوزیلند در دقیقه ۴۰ او را از زمین بازی بیرون کشید و مور با چهره‌ای ناراحت و درهم در میان تلاش هم تیمی‌هایش برای دلداری دادن به او روی نیمکت تیمش نشست. 

این مدافع ۲۵ ساله یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی نیوزیلند به حساب می‌آید و ۴۸ بازی ملی در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.

او در سال ۲۰۲۰ موفق شده بود توجه تیم زنان لیورپول را جلب کرده و به این تیم ملحق شود. 

نهایتا تیم ملی آمریکا در نیمه دوم این بازی موفق شد دو گلی توسط اشلی هچ و مالوری پاف به ثمر برساند و در نهایت با نتیجه ۰-۵ در این دیدار به پیروزی برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *