شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

کرونا در مازندران خیمه زده است

يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 792441
در شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۳۱ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۹۶۹ نفر رسید که از این تعداد ۲۴۹ نفر بدحال هستند.
کرونا در مازندران خیمه زده است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، بیست و چهارمین ماه از شیوع ویروس کرونا درحالی به‌پایان رسیده که سویه اومیکرون همچنان می‌تازد.

بر‌اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ‌بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در استان مازندران ، شهرستان‌های میاندورود و سیمرغ همچنان در وضعیت زرد هستند، سوادکوه شمالی در وضعیت نارنجی و ۱۹ شهرستان دیگر در وضعیت قرمز قرار دارند که باتوجه به این شرایط، تشدید رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تزریق نوبت سوم واکسن کرونا کماکان توصیه می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۱۵ بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

 طی این مدت تعداد ۱۱۲ نفر از افراد مشکوک بستری شده از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 هم اکنون ۷۵۷ بیمار به‌علت کرونا در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۲۱۰ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر ۲۱۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ بیمار جدید بستری و ۱۵ بیمار هم  ترخیص شدند.

همچنین ۳۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براین اساس طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۳۱ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۹۶۹ نفر رسید که از این تعداد ۲۴۹ نفر بدحال هستند.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به ۱۱ تن رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *