کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دلیل اصلی حضور علیمردانی در فیلم «نمور»

30 بهمن 1400 ساعت 10:31

من هیچگاه ادعا نداشته و ندارم که در همه کارها بهترین هستم، برای من درجه اول اولویت رضایت مردم و مخاطبان است، اگر هم تلاشی کرده ام در همین رابطه بوده است.


به گزارش جهان نیوز، محمدرضا علیمردانی مجری برنامه «چهل تیکه» در گفت‌وگو با میزان، پیرامون حضورش در فیلم سینمایی «نمور» گفت: من در ابتدا «داوود بیدل» کارگردان فیلم نمور را نمی‌شناختم، پیش از پیشنهاد این پروژه در سریال «سودا» به کارگردانی «ایمان یزدی» همکاری داشتم، وی در این فیلم نمور مجری طرح بود، از همان سریال دوستی بین ما شکل گرفت و آن سریال همکاری دلنشینی بود، پس از آن اثر من از سوی ایمان یزدی برای حضور در فیلم سینمایی «نمور» دعوت شدم. 

وی در همین راستا ادامه داد: بعد از پیشنهاد بازی در این فیلم، فیلمنامه را دریافت کردم و اتفاقا داستان و شخصیت داوود را دوست داشتم، از سویی اعلام کردند که قرار است تا فیلم در بندر انزلی ساخته شود، این هم مزید بر علت شد تا من اثر را قبول کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «نمور» درباره همکاری با «داوود بیدل» اظهار کرد: بعد از خوانش فیلمنامه نشست و گفت‌وگوهای متعددی با داوود بیدل داشتم، شخصا از نگاه وی به سینما و اخلاق او خوشم آمد و همین شد که تا پایان کنار این پروژه بودم. 
وی درباره حضورش در عرصه‌های مختلف همچون صداپیشگی، بازیگری و اجرا افزود: هرچند شاید حضور در تمامی این بخشها در نگاه اول سخت باشد که هست اما وقتی شما از حضور در کاری و یا فعالیتی لذت می برید آن سختی هم دلچسب خواهد شد.

وقتی سختی و خستگی از یک کار با رضایت از محصول آن رخ می دهد دیگر ناراحت کننده نبوده و برای شما لذتبخش خواهد شد که برای من هم همینگونه است. 

علیمردانی در همین رابطه ادامه داد: من در برخورد با مخاطبان بازخوردهای متفاوتی می گیرم، برخی می‌گویند به انیمیشن ادامه بده، بعضی صداپشگی‌هایم را دوست دارند، برخی می خواهند که به اجرای شب‌های مافیا برگردم و برخی ادامه برنامه چهل تیکه و نوستالژی را دوست دارند، در کل خوشحالم که توانستم در تمامی این زمینه ها با مخاطبان ارتباط برقرار کنم. 

بازیگر فیلم نمور در همین راستا اضافه کرد: من هیچگاه ادعا نداشته و ندارم که در همه کارها بهترین هستم، برای من درجه اول اولویت رضایت مردم و مخاطبان است، اگر هم تلاشی کرده ام در همین رابطه بوده است. 

مجری برنامه «چهل تیکه» درباره احتمال ساخت فصل دوم این برنامه تلویزیونی افزود: فعلا در حال پخش فصل اول چهل تیکه هستیم و باید دید در ادامه زمان ما را به کدام سمت خواهد برد. 

علیمردانی درباره احتمال موفقیت فیلم سینمایی «نمور» در گیشه خاطرنشان کرد: به نظر من هر فیلمی با هر نگاه و شیوه و داستانی در دنیا مخاطب خودش را پیدا خواهد کرد. بالاخره هر فیلمی می تواند مسیرهای متفاوتی را از لحاظ کیفیت بپیماید اما در کل من از کلیت و نتیجه فیلم نمور راضی هستم و احساس می‌کنم فیلم شریفی که مسیرش را تا انتها به درستی طی می کند.


کد مطلب: 792318

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/792318/دلیل-اصلی-حضور-علیمردانی-فیلم-نمور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com