پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۶

حزب‌الله: پهپاد ما چهل دقیقه در آسمان اسرائیل بود

شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 792293
حزب‌‌الله لبنان اعلام کرد یک پهپاد را به داخل اراضی اشغالی فرستاده و این پهپاد ۴۰ دقیقه در این اراضی گشت زنی کرده است.
حزب‌الله: پهپاد ما چهل دقیقه در آسمان اسرائیل بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، جنبش حزب‌‌الله لبنان تایید کرد پهپادی به اسم «حسان» را به داخل خاک فلسطین اشغالی فرستاده و صهیونیست‌ها نتوانسته‌اند با انواع تسلیحات جنگی خود آن را سرنگون کنند.

بر اساس گزارش شبکه المنار، حزب‌الله در این بیانیه نوشت: «امروز، مقاومت اسلامی پهپاد «حسان» را به داخل سرزمین‌های اشغالی فلسطین فرستاد. این پهپاد در یک ماموریت شناسایی به مدت ۴۰ دقیقه ۷۰ کیلومتر از مناطق شمالی مورد نظر را گشت زد و علیرغم تلاش‌های متعدد و پیاپی دشمن برای سرنگونی آن «حسان» سالم بازگشته است.»

ظهر امروز (جمعه) رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند آژیر خطر در مناطقی از اراضی اشغالی به صدا درآمده است. پس از انتشار این خبر «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از ورود پهپاد از حریم لبنان به حریم فلسطین اشغالی، گنبد آهنین فعال شده است.

با وجود فعال شدن گنبد آهنین، پرواز جنگنده‌ها و بالگرد‌های رژیم صهیونیستی نظامیان آن به شکست در مقابل یک پهپاد بدون سرنشین اذعان کرده و ارتش این رژیم در خصوص شکست در برابر حزب‌الله بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد نظامیان صهیونیست نتوانسته‌اند پهپاد مذکور را سرنگون کنند.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در تازه‌ترین سخنرانی خود اعلام کرد علی‌رغم تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای ممانعت از ورود پهپاد‌های بدون سرنشین و موشک به لبنان، جوانان این جنبش توانسته اند این تهدید را به فرصت تبدیل کرده و موشک‌هایشان را به موشک‌های نقطه زن تبدیل کنند و توانایی ساخت پهپاد را نیز فراگرفته‌اند.

دبیرکل حزب‌الله تایید کرد رژیم اشغالگر قدس نمی‌تواند مقابل پیشرفت‌های این جنبش را بگیرد و به زودی نیز زمان فروپاشی رژیم صهیونیستی فرا می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی دلاور خدا قوت قهرمان
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله حزب الله....
Iran, Islamic Republic of
ما چهار ماه هستش نتونستیم گوشت بخریم ‌و اشکال ندارد ...!!
Iran, Islamic Republic of
یعنی اگه حزب الله لبنان پهپاد به فضای فلسطین اشغالی نفرسته مشکل گوشت خوردن شما حل میشه؟؟؟؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
تو راست میگی!!!!؟
Iran, Islamic Republic of
امریکا واسراییل بایدمنبعدموشکهای مقاومت رابی خیال وفکری برای مهاروکنترل بهپادهای انها کنند تا بعد چه پبش اید