سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

پیروزی ارزشمند لیورپول در «سن‌سیرو»/ آماده برای صعود

پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 792132
تیم فوتبال لیورپول در دیدار خارج از خانه مقابل اینتر به برتری دو بر صفر رسید تا راهش برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هموار شود.
پیروزی ارزشمند لیورپول در «سن‌سیرو»
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، چهارشنبه شب در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اینتر ایتالیا در ورزشگاه "سن‌سیرو"‌ شهر میلان پذیرایی لیورپول انگلیس بود و متحمل شکست دو بر صفر شد.

حساسیت بالای این دیدار موجب شد تا بازیکنان تیم‌ها اشتباهات زیادی را به خصوص در میانه میدان مرتکب شوند.

با این حال اینتر در دقایق آغازین فرصت‌های خوبی داشت و در دقیقه ۱۴ ضربه "هاکان‌ چالهان‌اوغلو" هافبک ترکیه‌ای به تیرک دروازه میهمان برخورد کرد.

دو دقیقه پس از آن نیز "لائوتارو مارتیز" می‌توانست برای اینتر گلزنی‌ کند که ضربه او نیز راهی به جایی نبرد.

بهترین موقعیت لیورپول در نیمه نخست هم در دقیقه ۲۶ ایجاد شد که ضربه برگردان "سادیو مانه" با اختلاف اندکی از کنار دروازه اینتر به بیرون‌ رفت.

در نیمه دوم، اینتری‌ها حملات زیادی را طراحی کردند اما بی‌دقتی‌ مهاجمان موجب شد تا فرصت‌ها از دست برود.

در دقیقه ۷۵ و برخلاف روند بازی این لیورپول بود که به گل رسید و کرنر ارسالی "رابرتسون" را "فیرمینو" با ضربه سر تماشایی درون دروازه میزبان جای داد.

در دقیقه ۸۲ ضربه "محمد صلاح" پس از برخورد به مدافع اینتر تغییر جهت داد و به گل دوم میهمان تبدیل شد تا سند برتری‌ لیورپول امضا شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *