کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اذعان روزنامه صهیونیستی:

وحشت اسرائیل از جنگ غیرمنتظره و چند جبهه‌ای ایران/ چنین جنگی منجر به "فروپاشی اسرائیل” می‌شود

24 بهمن 1400 ساعت 8:32

ایران با انجام حملات تحریک‌آمیز علیه اسرائیل پیشدستی خواهد کرد و پس از واکنش نشان دادن اسرائیل‌، شرکای تهران در سوریه‌، لبنان و غزه به همراه عناصر عرب در داخل اسرائیل (فلسطین اشغالی) و در کرانه باختری و بیت‌المقدس ملحق می‌شوند.


گروه بین الملل جهان نیوز: یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد اسرائیل به شدت از جنگ غیرمنتظره و چند جبهه‌ای ایران نگران است.
 
به گزارش کیهان، یوسی بلوم‌هالیوی « مورخ و تحلیل‌گر ساماندهی اطلاعات، در تحلیلی برای روزنامه معاریو نوشت: اسرائیل به شدت از جنگ غیرمنتظره چند جبهه‌ای ایران نگران است که به یک باره از سوی تهران‌، سوریه‌، لبنان و غزه انجام خواهد گرفت. چنین جنگی منجر به “فروپاشی اسرائیل” می‌شود.

ایران با انجام حملات تحریک‌آمیز علیه اسرائیل پیشدستی خواهد کرد و پس از واکنش نشان دادن اسرائیل‌، شرکای تهران در سوریه‌، لبنان و غزه به همراه عناصر عرب در داخل اسرائیل (فلسطین اشغالی) و در کرانه باختری و بیت‌المقدس ملحق می‌شوند. حملات هوایی شروع می‌شود و شامل شلیک موشک به طور فشرده از سوی ایران و سوریه به همراه شلیک موشک‌های هدایت شونده علیه تاسیسات نیروهای هوایی و سامانه‌های فرماندهی و کنترل‌کننده و اطلاعاتی و محاسباتی می‌شود.

حملات الکترونیکی و شلیک موشک علیه سامانه‌های انرژی و آب و سوخت و حمل‌ونقل زمینی و دریایی و هوایی و انبارهای مواد غذایی و سیلوهای حبوبات در بنادر دریایی و باندهای مسلح عرب در داخل شکل می‌گیرد و با حضور گروه‌هایی از تظاهرکنندگان در جاده‌های منتهی به جبهه‌ها همراه خواهد شد. حمله زمینی از سوی نیروهای کماندو حزب‌الله هم در مرزهای جنوب لبنان و از سوی نیروهای سوریه و شبه نظامیان در بلندی‌های جولان بعد از آتشبار شکل گرفته از سوی ایران آغاز می‌شود.

 در این روند، حزب‌الله به تمام خطوط مرزی از جمله دست‌کم ۱۲ نقطه راهبردی حمله خواهد کرد و حماس و جهاد اسلامی با شلیک موشک و گلوله‌های خمپاره به مناطق نزدیک به نوار غزه به خطوط هم مرز با غزه حمله می‌کنند و همزمان با آن با موشک‌های دوربرد تاسیسات نظامی و فرودگاه‌ها و پایگاه‌های لجستیک و تاسیسات مهم در دیمونا و مناطق جنوبی را مورد هدف قرار می‌دهند.

حمله ایران شامل شلیک موشک‌های نقطه زن و پهپادهای انتحاری و هواپیماهای جاسوسی از سوی لبنان‌، سوریه‌، عراق‌، یمن و ایران خواهد شد. هدف از این مرحله‌، بازداشتن بازوهای زمینی از رسیدن به مراکز جذب نیرو و فرودگاه‌ها است. این حمله فورا با بسیج عمومی و تقسیم تیم‌های نظامی میان مرزهای شمالی و جنوبی همراه می‌شود که در واکنش به حمله یاد شده انجام می‌گیرد و تیم‌های نیروهای ذخیره نیز آمادگی لازم را کسب می‌کنند.

نیروی هوایی که انتظار می‌رود برای دفاع از حریم هوایی و حمله به اعماق اهداف و تاسیسات دشمن در آمادگی کامل بسر می‌برد، فاقد توانمندی‌های دفاعی کارآمد به منظور پیشگیری از شلیک موشک از هر نوع آن علیه حریم راهبردی حیاتی اسرائیل است و سامانه‌های دفاعی اسرائیل نمی‌توانند با شلیک هزاران موشک در هر روز مقابله کنند.

در جنگ احتمالی، سامانه زمینی نیروی هوایی متحمل تلفات سنگینی می‌شود که شامل باندهای فرودگاه‌ها و آشیانه‌های هواپیماها است. اسکادران‌های نیروی هوایی مجبورند از باندهای اضطراری در جاده‌های طولی و حتی در کشورهای همسایه دوست اسرائیل استفاده کنند. همچنین نیروهای زمینی و دریایی اسرائیل به شدت متحمل تلفات سنگین خواهند شد.


کد مطلب: 791718

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/791718/وحشت-اسرائیل-جنگ-غیرمنتظره-چند-جبهه-ای-ایران-چنین-جنگی-منجر-فروپاشی-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com