پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کامل ترین راهنمای یادگیری آشپزی

پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 791461
یکی از هنرهایی که همیشه در طول تاریخ توجه بسیاری به آن شده است آشپزی هست. باتوجه به این که غذا همیشه یکی از اصلی‌ترین نیازهای انسان بوده و هر کسی برای سیر کردن شکم خود باید آشپزی می کرده، در طول تاریخ غذاهای زیادی اختراع شده است. با توجه به این که در قرن حاضر همه کار ها تخصصی شده است افراد تمایل زیادی با یادگیری حرفه ای آشپزی دارند. اگر شما هم به دنبال یادگیری آشپزی هستید با من همراه باشید با راهنمای یادگیری آشپزی.


یادگیری آشپزی با استفاده از کتاب و مجله ها
اگر دوست دارید که با استفاده از کتاب و مجله ها آشپزی را یادبگیرید با من همراه باشید با معرفی بهترین کتاب ها و مجله های آشپزی. حدودا 20 سال پیش بود که مجله های آشپزی یکی از پرفروش ترین مجله ها بود. تعداد زیاد مخاطبین این مجله باعث شده بود که مجله های خیلی زیاد و با کیفیتی منتشر بشه در ادامه تعدادی از این مجله ها و کتاب ها را باهم مرور خواهیم کرد:

انتشارات ساناز سانیا
ساناز سانیا یکی از قدیمی ترین و البته با کیفیت ترین انتشارات در حوزه آشپزی هست این انتشارات با منتشر کردن مجله و کتاب در آشپزی ایرانی و بین المللی و انواع شیرینی و کیک ها به شما کمک می کنه که خیلی راحت و سریع در این حوزه پیشرفت کنید. یکی از کتاب هایی که از این انتشارات هست و من خیلی دوسش دارم  کتاب شیرینی سنتی توی این کتاب شما برای هر مناسبتی از یلدا گرفته تا عید می‌تونید شیرینی های خوشمزه یادبگیرید و در خانه به راحتی با دستور دقیق و خوشمزه درست کنید و لذت ببرید. توی این کتاب بیش از 70 طرز تهیه با راهنمای قدم به قدم و جامع وجود داره حتما بهتون پیشنهاد می کنم که این کتاب رو تهیه کنید.

آشپز باشی
مجموعه کتاب های آشپز باشی از اون کتاب هایی هست که به صورت جامع همه غذاهای سنتی ایران رو آموزش داده. به نظر من دستور های روان و ساده و البته خوشمزه ای را در این سایت به راحتی می‌توانید پیدا کنید. توی این کتاب انواع: سلادها، دسرها، بستنی‌ها، سوپ ها، خورشت ها، کوفته ها، کوکو ها، شیرینی‌ها و.. در این کتاب می‌توانید به راحتی یادبگیرید.

یادیگیری آشپزی با استفاده از برنامه های موبایل


در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی گوشی های همراه جزوی از بدن ما حساب می‌شن. داشتن 2500 رسپی در گوشی همراه فضای زیادی را پر نمی‌کند و به راحتی می‌توانید انواع رسپی‌ها را در گوشی خود داشته باشید در ادامه سعی می‌کنیم تعدادی از این برنامه‌ها را به شما معرفی کنیم.

آشپزخونه
آشپزخونه با بیش از 50 هزار نصب یکی از بهترین برنامه های آَشپزی است که می توانید در گوشی همراه خود داشته باشید. این برنامه با بیش از 2500 طرز تهیه یکی از کامل ترین اپ ها در زمینه آشپزی است. طراحی ساده و شکیل باعث شده این برنامه پرطرفدار باشد. در این اپ می‌توانید انواع: پیش غذا، سوپ، سالاد، کوکو و... را به سادگی یادبگیرید.

آقای آشپز
آقای آشپز هم جزو بهترین اپ های آشپزی است این اپ ویژگی های منحصر به فردی دارد که می تواند به شما کمک کند که تناسب اندام خود را نیز حفظ کنید. این برنامه سعی بر جمع آوری دستور های غذا ها از سایت های پر طرفدار فارسی دارد. همچنین در این اپ می‌توانید یک لیست کامل از این که غذا چی درست کنید را ببیند.

یادگیری آشپزی از طریق سایت های آشپزی
 

Allrecipes
مگه می‌شه حرف از یادگیری آشپزی از طریق سایت باشه و سایت https://www.allrecipes.com/ را معرفی نکرد؟ یکی از کامل‌ترین و البته پر طرفدار ترین سایت های آشپزی در دنیا. امکان نداره غذایی را بخواهید و طرز تهیه ش را در این سایت پیدا نکنید! ببش از 417,000 صفحه در این سایت نشان دهنده میزان غنی بودن این سایت است کافی است یک بار به این سایت سر بزنید.

Simplyrecipes
یکی دیگه از سایت های پرطرفدار آموزش آشپزی! شعار سایت https://www.simplyrecipes.com/ آشپزی ساده است. بیش از 3 هزار دستور ساده و راحت و البته تست شده. اگر از غذاهای تکراری خسته شدید وقت مناسبی برای سر زدن به این سایت هست. یک بخش دیگه این سایت غذاهایی است که در 15 دقیقه آماده می شوند. حتما به این سایت سر بزنید و از دستور های جذاب این سایت استفاده کنید.

Upcook
این سایت تنها سایت آشپزی به زبان فارسی است که می خواهیم در لیستمون بیاوریم. سایت https://upcook.ir/ یکی از کامل‌ترین و بهترین سایت آموزش آشپزی به زبان فارسی است. آموزش گام به گام و ساده غذاهای اصیل ایرانی به همراه عکس و فیلم به شما کمک می کند که خیلی سریع غذا ها را یادبگیرید و در خانه درست کنید. 

جمع بندی
در عصر حاضر در هر حوزه ای تخصص داشته باشید می توانید درآمد عالی داشته باشید. اگر آشپز حرفه ای نیز باشید می توانید درآمد بالایی داشته باشید. سعی کردیم در این محتوا به شما کمک کنیم تا منابع یادگیری آشپزی به صورت حرفه ای را پیدا کنید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *