جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲

زمان برکناری رئیس فدراسیون فوتبال مشخص شد

پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 791455
جلسه برکناری رئیس فدراسیون فوتبال به دلیل ناتوانی در امور اجرایی فدراسیون، دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
زمان برکناری رئیس فدراسیون فوتبال
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عصر روز چهارشنبه نامه رسمی برگزاری جلسه هیئت‌ رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزل و برکناری عزیزی خادم ثبت شد و پیگیری‌های حاکی از آن است که این جلسه مهم، قرار است دوشنبه هفته آینده برگزار شود.

شهاب الدین عزیزی خادم که اسفند سال ۱۳۹۹ با رای اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد، در این مدت حواشی بسیاری از جمله پاداش نجومی به مشاورانش، پرونده قرارداد با شرکت صهیونیستی برای ورود فناوری کمک داور ویدیویی و رابطه با جادوگر و رمال و در جریان قرار ندادن مجلس برای تصویب اساسنامه فدراسیون برای گرفتن تاییدیه از فیفا را در کارنامه خود به ثبت رسانده است تا همین موضوع‌ها باعث شود اعضای هیئت رئیسه فدراسیون به دلیل ناتوانی او در امور اجرایی فدراسیون تصمیم به برکناری‌اش بگیرند.

طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال اگر دو سوم از اعضای هیئت رئیسه رای درخواست عزل رئیس را امضا کنند این موضوع اتفاق خواهد افتاد و از ۹ عضو هیئت رئیسه ، ۷ نفر خواهان برکناری عزیزی خادم هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *