پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳

برنج ۴٢ هزار تومانی در راه بازار +جزئیات

سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 791235
مشاور مدیرعامل سازمان تعاون روستایی در اعلام کرد: از ۱۷ بهمن توزیع هوشمند برنج ایرانی شیرودی با قیمت کیلویی ۴۲ هزار تومان در سامانه بازرگام آغاز شده است و این شیوه فروش تا رسیدن قیمت برنج ایرانی به نرخ سابق ادامه خواهد داشت.
برنج ۴٢ هزار تومانی در راه بازار +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، علیرضا جاوید عربشاهی با اشاره به توزیع برنج شیرودی در سامانه بازرگام، گفت: توزیع برنج شیرودی آغاز شده است و تا تنظیم بازار این محصول ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به هدف توزیع هوشمند برنج ایرانی، تصریح کرد: با هدف کنترل و تنظیم بازار، برنج صددر صد ایرانی شیرودی در سامانه بازرگام با قیمت کیلویی ۴۲ هزار تومان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه توزیع هوشمند برنج از استان تهران آغاز شده است و از فردا استان‌های بیشتری تحت پوشش قرار خواهند گرفت، گفت: توزیع هوشمند برنج تا زمانیکه بازار تنظیم شود و به قیمت گذشته بازگردد، ادامه خواهیم داد.

جاوید عربشاهی در پاسخ به این پرسش که آیا سقف خرید مشخص شده است که برخی سوداگران از این فرصت استفاده نکنند و با خرید در حجم بالا اقدام به احتکار کنند؟ گفت: اگر شخصی از یک آی پی در هفته بیش از اندازه ثبت سفارش انجام شود آی پی آن شخص مسدود خواهد شد. باید بگویم فرمول میزان سفارش هر شخص در پلتفرم بازرگام تعریف شده است و افراد باتوجه به آن فرمول باید خرید انجام دهند.

رئیس مرکز امور ارتباطات، مجلس و استان‌های سازمان تعاونی روستایی ایران با بیان اینکه فروش در واحدهای سطح شهر نظارت بر عرضه را دشوار می‌کند، افزود: فروش اینترنتی امکان نظارت بر فروش را ایجاد می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای افرادی که توانایی ثبت نام در سامانه بازرگام را ندارند تدبیری اندیشیده شده است؟ افزود: این روزها ضریب نفوذ اینترنت در خانوارها افزایش پیدا کرده است و در هر خانواده یک شخصی هستد که بتواند این کار را انجام بدهد.

وی با اشاره به سامانه‌ «هست اینجا»، خاطر نشان کرد: این سامانه برنج ایرانی ندارد و فقط برنج‌های خارجی هندی، پاکستانی و تایلندی توزیع می‌شود بعد از ثبت سفارش به خریدار اعلام می‌کند که نزدیک‌ترین فروشگاه به محل زندگی را به خریدار معرفی می‌کند و می‌توان با مراجعه به آنجا به صورت فیزیکی نیاز خود را خریداری کنند.

به گفته مشاور مدیرعامل سازمان تعاونی روستایی ایران، در فروش اینترنتی هزینه‌ای بابت تحویل کالا درب منزل از خریدار دریافت نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
سرنوشت برنجهای وارداتی را نداشته باشد خوب است
رضاي ع ر
Iran, Islamic Republic of
برنج كشوري كي مياد به بازار؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
برنج 13 هزار تومنی را میدهد 42هزارتومان