جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

پدافند هوایی حزب الله کابوس جدید رژیم صهیونیستی

سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 791223
یک رسانه صهیونیست از پدافند هوایی حزب الله به عنوان کابوس جدید ارتش رژیم صهیونیستی یاد کرد.
کابوس جدید رژیم صهیونیستی
به گزارش جهان نيوز، پایگاه عبری زبان واللا در گزارشی در این رابطه نوشت، ارزیابی محافل اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل آن است که اقدام حزب الله در نمایش میدانی سامانه‌های پدافندهوایی اش در واقع به چالش کشیدن اسرائیل و تهدید صریح نیروی هوایی آن است.

به نوشته این پایگاه عبری زبان، این اقدام حزب الله در واقع تاکیدی بر پیام (سید) حسن نصر الله دبیر کل حزب الله است که اعلام کرده بود، شرایط حریم هوایی لبنان تغییر پیدا کرده است.

این پایگاه عبری زبان به نقل از افسران شعبه عملیات ارتش اسرائیل می‌افزاید: تغییرات امنیتی در این منطقه منجر به تغییر در روش فعالیت در آن شده و به نیروی هوایی اسرائیل هم هشدارهای لازم در زمان انجام پروازهای اطلاعاتی داده شده است.

این منابع به واللا خبر دادند، امروز در سایه تحولات امنیتی صورت گرفته در لبنان، نهادهای ذیربط اسرائیلی سرگرم یافتن راهکارهای برای مقابله با این تحولات هستند تا برتری هوایی اسرائیل در حریم هوایی لبنان حفظ شود.

این رسانه در پایان با استناد به ارزیابی‌های ارتش اسرائیل اعتراف می‌کند، شلیک موشک پدافندی حزب الله که اکتبر 2019 به سوی پهپاد شناسایی اسرائیل انجام گرفت صرفا برای هشدار به اسرائیل بوده و قصدی برای سرنگونی این پهپاد نداشته است.

این رسانه با اشاره به این که می‌توان امروز تاکید کرد حزب الله سامانه پدافند هوایی در اختیاردارد این واقعیت را همانند انگشتی در چشم اسرائیل دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *