پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱

بیانیه جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر

سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 791209
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر بیانیه‌ای را منتشر کرد.
بیانیه جمعیت جانبازان به مناسبت دهه فجر
به گزارش جهان نيوز، انقلاب اسلامی ملت ایران در 22بهمن 57 پدیده ای شگفت در روزگار ما و کانون تجلی و درخشندگی آرمان هایی شد که ملت های جهان چشم انتظار ظهور و بروز آن بودند. تجلی هویت دینی ، تجلی باور مشترک، تجلی وحدت، تجلی امید به افق های روشن پیش رو، تجلی عبور از مکاتب بشر ساخته و اعتصام به حبل متین کلام وحی، تجلی انقلابی گری و تلاش مجاهدانه برای شکستن نظام استبداد و سلطنت موروثی و درهم کوبیدن هیبت و هیمنه طاغوت و نظام های استکباری شرق و غرب.

انقلاب اسلامی ملت ایران نشان داد می توان از عمق تاریخ بعثت انبیا و پرچم داران توحید و یکتا پرستی ارزش های فطری بشر، اخلاق ، معنویت ، استقلال، آزادی، عدالت و مبارزه با ظلم و فساد را می توان با روش های نوین و زبان و ادبیات روز به ملت ها عرضه کرد . باور به توانستن و یقین در سستی بنیان های تئوریک نظام سرمایه داری و کمونیستی، آنچنان انرژی متراکمی را در پیکره ملت قیام کرده به هیجان آورد که فراتر از هرگونه محاسبه مادی و بشری و شاخص دموکراسی های مرسوم، کاری کارستان را در تغییر نظام فاسد ستم شاهی و جایگزینی مردم سالاری دینی به رخ جهانیان کشید.

سراسیمگی احزاب و جریان های وابسته به شرق و غرب از ملحدین تا منافقین، از ملی گرایان غرب پرست و لیبرال تا شرق پرستان مارکسیست و متحجرین زمان ناشناس و روشنفکرنماهای نان به نرخ روز خور نتوانستند صراط مستقیم ملت ایران را از انقلاب اسلامی، امامت و ولایت، آموزه های قرآن ، اهل بیت ، اسلام علوی ، فاطمی و سرمایه بزرگ عاشورا و انتظار ، به کج راهه ارزش نماهای پوشالی به انحراف ببرند.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بر این باور است که پدیده اسلام ستیزی و انقلاب هراسی که در دهه پنجم انقلاب نیز با تمام توان و سرمایه گذاری های هنگفت در فضای رسانه های مجازی و ماهواره‌ها با بهره گیری حداکثر از هنر و ابزار تحریم و تهدید امنیتی دنبال می شود با پشت سر گذاردن بیش از ۴3 بهار ، مانایی انقلاب و آرمان خواهی مردم در سخت ترین شرایط شناخته شده برای زمین گیر کردن امت نتوانست عنصر خدا باوری، جایگاه بلندکلام وحی و مجاهدت برای عبور از موانع و رسیدن به افق های روشن را متوقف کند. ملت ما آیینه تمام نمای کریمه الهی شد که فرمود: «وَ لَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُري‏ آمَنُوا وَ اتَّقَوْا لَفَتَحْنا عَلَيْهِمْ بَرَکاتٍ مِنَ السَّماءِ وَ الْأَرْضِ.» (سوره اعراف آیه 96)

قطعا بر این باور نیستیم که همدستی نفوذی های خائن با حقیقت ستیزان مستکبر، کمترین تاثیری در شتاب انقلاب نداشت، فتنه های هزارچهره دستگاه های اطلاعاتی نظام سلطه نقاب دارانی را در چهره انقلابی به صحنه آورد که در آزمون های سخت واقعیت آن ها افشا شد و به عنایت الهی پدیده ریزش ها و رویش ها بن مایه انقلاب را استحکام بخشید «ریزشهائی وجود دارد؛ کسانی هستند که از راه برمیگردند، کسانی هستند که احساس خستگی میکنند، کسانی هستند که به گذشته‌ی خودشان شک میکنند، کسانی هستند که به لبخند دشمنان و فریب دغلکاران از راه در میروند؛ اما در مقابل، مردان و زنان شجاعِ آگاهِ آشنا با حقایق زمانه و مسلط بر بسیاری از مسائل گوناگون سیاسی - که آن روز مطرح نبود و وجود نداشت - در جامعه‌ی ما حضور دارند؛ اینها رویشهای جدیدند»( مقام معظم رهبری ، مهر 91) بی تردید بر همین مبناست که در اهتزاز بودن پرچم مکتب سلیمانی با آن عظمت و گستردگی در بین اقشار مردم به ویژه نوجوانان و جوانان عزتی پایدار و نامیراست. اگر در تاریخ قیام و نهضت ملت های دنیا مردمی نتوانستند پای آرمان های خود بایستند و در تثبیت انقلاب خود به انحراف، پشیمانی و سازش تن دادند ولی ملت ایران، دیدگاه، منش، روش و سبک زندگی و سیاست ورزی امامین انقلاب را پی گرفت و به ملتی تراز در هزاره سوم تبدیل شد.

از راه ماندگانی که با اندیشه های ابتر و التقاطی نتوانستند آرمان های ولایت فقیه را درک و هضم کنند، همچون حشرات هَمَج در هر زمان بازیچه فتنه شیطان بزرگ و همدستانش شدند. بدهکاران به انقلاب، امام و شهیدان با تاریخچه سیاهی از عمل ضد انقلابی و همنشینی و هم نوایی با دشمنان ملت، امروز در پی آنند با نعل وارونه و تحریف روایت انقلاب قهقرای رو به سقوط خود را، راه نشان دهند.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی معتقد است جهاد تبیین به ما تکلیف می کند نگذاریم از درخشش روایت صحیح انقلاب، نسل جوان و پیشران آرمان ها در سایه بمانند.

بیانیه نویسان حرفه ای زنجیره ای بدانند اگر فتنه سازی می توانست ارابه ی در سنگلاخ مانده تفکراتشان را نجات دهد، تاکنون می باید این اتفاق می افتاد. سطر سطر منشور گام دوم انقلاب تجلی لحظه لحظه های مردمی است که راه را از بیراهه می شناسند و چهره شهید و قاتل را بخوبی از هم تشخیص می دهند.

فجر 1400 در رویکرد جدید ، خیزشی راهبردی برای تحقق اهداف بزرگ اقتصادی ، سیاسی و امنیتی دولت مردمی و به خدمت گرفتن

ظرفیت های شرق است که با هویتی خرد پایه و رفتاری انقلابی می توان حذف تمامی تحریم ها و راستی آزمایی عهدشکنان آمریکایی و اروپایی را مقابل چشم ملت های دنیا رقم زد.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با شادباش ایام الله دهه فجر ۱۴۰۰ نمایش افول نظام سلطه و هم پیمانان آن، اوجگیری اندیشه تحولی انقلاب اسلامی برای تحقق اهداف تمدنیش و تثبیت قدرتی بنام اسلام انقلابی در معادلات منطقه ای و جهانی را از خداوند متعال خواستار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *