دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

۱۰ حقیقت جالب درباره اسپانیا که نمی‌دانستید!

دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 791064
اسپانیا کشوری شگفت انگیز است که چیزهای زیادی برای ارائه به بازدیدکنندگان دارد. بیهوده نیست که سومین کشور جهان است که گردشگران بیشتری را دریافت می‌کند. به همین دلیل است که امروز می‌خواهیم 10 حقیقت جالب درباره اسپانیا که نمی‌دانستید را به شما بگوییم. در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز اسپانیا، زیباترین پایتختی که یاد می‌شود!
اولین واقعیت جالب ما در مورد اسپانیا این است که مادرید نه تنها پایتخت اسپانیا است بلکه مرکز جغرافیایی این کشور نیز می‌باشد. در مرکز مادرید می‌توانید دروازه خورشید را پیدا کنید که مرکز کشور و سیستم جاده شعاعی اسپانیا است.


اولین رمان مدرن، اسپانیایی است
واقعیت جالب در مورد اسپانیا این است که اولین رمان «مدرن»، کتابی که پس از کتاب مقدس به زبان‌های بیشتری ترجمه شد و عنوان بهترین کتاب تاریخ را به خود اختصاص داد، توسط یک اسپانیایی به نام میگل د سروانتس نوشته شد.این کتاب «دن کیشوت» است و در سال 1605 نوشته شده است.

حدود 406 میلیون نفر در جهان به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند
یک واقعیت جالب در مورد اسپانیایی دومین زبان در جهان است که زبان مادری بیشتری دارد. درست بعد از چینی و درست قبل از انگلیسی می‌آید. اسپانیایی در اسپانیا متولد شد، اما امروزه در سراسر قاره آمریکا و در برخی نقاط آفریقا و آسیا به آن صحبت می‌شود.

تور اروپا در 13 روز! بهترین تور را انتخاب کنید.

در اسپانیا به زبان‌های مختلفی صحبت می‌شود
یکی دیگر از واقعیت‌های جالب در مورد اسپانیا این است که اگرچه اسپانیایی زبان اکثریت است، اسپانیا دارای 4 زبان رسمی است. آنها کاتالان، باسک، گالیسیایی و آرانی هستند. 

سومین کشور میراث بزرگ یونسکو
یکی دیگر از واقعیت های جالب در مورد اسپانیا این است که 44 سایت میراث جهانی یونسکو دارد. مشهورترین میراث جهانی یونسکو، کلیسای جامع ساگرادا فامیلیا در بارسلون است. ساخت این ساختمان در سال 1882 آغاز شد و گمان می‌رود در سال 2026 به پایان برسد.


کلیسای سیستین ماقبل تاریخ در اسپانیا است!
در نزدیکی سانتاندر غار آلتامیرا قرار دارد. در این غار نقاشی‌های ماقبل تاریخ زیادی با شکل و مفهوم بسیار متنوع کشف شده است. واقعیت جالب در مورد اسپانیا این است که این غار به قدری چشمگیر و دارای اهمیت تاریخی است که مردم آن را کلیسای سیستین پیش از تاریخ نامیدند.
 

ما به لطف اسپانیایی‌ها شکلات داریم!
یک واقعیت جالب در مورد اسپانیا این است که به لطف مستعمراتی که اسپانیایی‌ها در قاره آمریکا ایجاد کردند و روابط آنها با شمال آفریقا، امروزه همه ما می‌توانیم از پرتقال، آووکادو، کاکائو، سیب زمینی یا شکر لذت ببریم. اروپایی‌ها تا قرن پانزدهم هیچ یک از این چیزها را نمی‌دانستند.

کریسمس در اسپانیا بسیار خاص است
اسپانیایی‌ها کریسمس، سال نو و همچنین جشن سه مرد خردمند را در تعطیلات زمستانی جشن می‌گیرند. این زمان از سال بسیار خاص است و زندگی در این لحظه بسیار زیباست. یک واقعیت جالب در مورد اسپانیا این است که خوردن دوازده انگور در یک زمان برای پذیرایی از سال جدید جز سنت آنهاست.

اسپانیایی‌ها تمایل دارند با صدای بلند صحبت کنند
این یک واقعیت جالب در مورد اسپانیا و اسپانیایی‌ها است. شما به راحتی می توانید اسپانیایی ها را در هر کجا تشخیص دهید.

با یک تور اسپانیا از زیبایی‌های آن لذت ببرید!
حال که این حقایق جالب را درباره اسپانیا دانستید بهتر است تور مناسب خود را بیابید و در کمترین زمان به شهر اسپانیایی مورد علاقه خود سفر کنید تا حقایق سرگرم کننده و بیشتری را در مورد اسپانیا کشف کنید. با تور اسپانیا می‌توانید بهترین تور مسافرتی خود را انتخاب کرده و فراموش نشدنی‌ترین سفر خود را آغاز کنید. بهتر است برای اطمینان بیشتر و سهل کردن راه‌های صعب العبور از یک آژانس مسافرتی خوب کمک بگیرید. آژانس هواپیمایی ستاره ونک با سال‌ها تجربه در زمینه تورهای خارجی و ایرانی به شما کمک می‌کند بهترین و با کیفیت‌ترین سفر را تجربه کنید. برای اطلاعات بیشتر وب سایت ستاره ونک را مشاهده کرده و بهترین تور مدنظر خود را انتخاب کنید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *