پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

افزایش سقف وام بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۱

يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 790918
رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی، از افزایش سقف وام پرداختی به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال آینده خبر داد.
افزایش سقف وام بازنشستگان تامین اجتماعی
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی،گفت: بر اساس تفاهم نامه سه جانبه‌ای که فیمابین سازمان تأمین اجتماعی، کانون عالی و بانک رفاه کارگران منعقد شده است این وام به مستمری بگیران پرداخت می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون به بیش از ۲۸۰ هزار مستمری بگیر وام پرداخت شده و با پیش بینی اعتبارات لازم تا پایان سال جاری این عدد به بیش از ۳۷۰ هزار نفر خواهد رسید.

بیات در خصوص تداوم پرداخت تسهیلات در سال آینده، گفت: همکاری و همیاری بسیار خوبی را از طرف مدیران سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه کارگران در این زمینه شاهد هستیم و قطعاً در سال آینده هم به لحاظ افزایش سقف وام و هم تعداد سهمیه‌ها رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهیم. چرا که با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی که بازنشستگان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، این وام‌ها می‌تواند تا حدودی برای این قشر راهگشا باشد.

وی ادامه داد: برای حفظ سلامت مستمری بگیران، تمامی مراحل و خدمات مربوط به دریافت وام از بانک رفاه کارگران کاملاً به صورت غیر حضوری است و همکاران ما در کانون عالی به صورت مداوم مشکلات و موانع احتمالی را رصد و رفع می‌کنند.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به پرداخت تسهیلات ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی بانک رفاه گفت: این یک موضوع جداگانه ای است که اخیراً و بر اساس دستور رئیس جمهوری و تاکید وزیر اقتصاد، به برخی بانک‌ها از جمله بانک رفاه کارگران تکلیف شده است.

وی افزود: وام ۵۰ و ۱۰۰ میلیونی، شرایط و ضوابط ویژه خود را دارد و لازم است تاکید کنم این تسهیلات هیچ ارتباطی به کانون‌های بازنشستگی ندارد و افرادی که متقاضی این تسهیلات هستند می‌توانند از مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه، اطلاعات لازم را کسب کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *