کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرلشکر موسوی: مردم ایران ارتش را دوست دارند

17 بهمن 1400 ساعت 10:15

مردم عزیز ایران اسلامی ارتش را دوست دارند و این حسن اعتماد و احترام برای یکایک فرماندهان و کارکنان ارتش ارزشمند است و برای حفظ این جایگاه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به مناسبت دهه مبارکه فجر و در آستانه ۱۹ بهمن سالروز نیروی هوایی ارتش در فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرائی نیروی هوایی ارتش حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، روند آموزش‌های ارائه شده را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

سرلشکر موسوی در جریان این بازدید طی سخنانی ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز تاریخ ساز نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش از سابقون است و کارکنان ولایتمدار این نیروی الهی همواره در بزنگاه‌ها با بصیرت عمل کرده‌اند.

فرمانده کل ارتش در ادامه با تشریح اهمیت ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ و حرکت شجاعانه کارکنان نیروی هوایی در میثاق با ولایت و پیوستن به انقلاب خاطرنشان کرد: بیعت تاریخی با امام خمینی (ره) در روز ۱۹ بهمن، پیروزی انقلاب اسلامی را سرعت بخشید و پایه‌های انقلاب را محکم کرد، پس ضرورت دارد تاثیر این حرکت بی بدیل برای جوانان تشریح شود تا عزیزان دانشجو و هنرآموز ارزش حرکت شجاعانه، جهادی و تاریخ ساز نیروی هوایی الهی را بیشتر از قبل درک کنند.

وی همچنین گفت: مردم عزیز ایران اسلامی ارتش را دوست دارند و ارتش مورد احترام و اعتماد ملت شریف ایران است که این حسن اعتماد و احترام برای یکایک فرماندهان و کارکنان ارتش ارزشمند است و برای حفظ این جایگاه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده کل ارتش در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش، گفت: محیط‌های آموزشی و پژوهشی همواره حس اعتماد به نفس و عزت نفس را در دانشجویان و هنرآموزان تقویت و در ادامه نهادینه می‌کند.

سرلشکر موسوی با تاکید بر لزوم استفاده از طرح‌های نخبگان و جوانان تحت آموزش در این یگان، افزود: از طرح‌های ابتکاری نخبگان جوان در نیروی هوایی و همه یگان‌های ارتش استقبال می‌کنیم و تمام تلاش خود را برای عملیاتی کردن این طرح‌ها به کار خواهیم بست.


کد مطلب: 790879

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/790879/سرلشکر-موسوی-مردم-ایران-ارتش-دوست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com