جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴
واکنش فعال اصلاح طلب به تحرکات اخیر روحانی:

روحانی امتحان خودش را پس داده/ به مردم پشت کرد/ عمده نارضایتی مردم به خاطر روحانی است/ این دیدارها توهم و برای مطرح کردن خودشان است

يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 790851
من این دیدار‌ها را به‌عنوان واقعیت‌های جامعه نمی‌بینم و بیشتر توهم می‌بینم. اصلا مگر آقای روحانی میان مردم چه جایگاهی دارد؟ عمده نارضایتی‌هایی که الان وجود دارد، به‌خاطر شخص آقای روحانی و دولت ایشان است
روحانی امتحان خودش را پس داده/ به مردم پشت کرد/ عمده نارضایتی مردم به خاطر روحانی است/ این دیدارها توهم و برای مطرح کردن خودشان است
گروه سیاسی جهان نيوز: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب دیدار‌های اخیر حسن روحانی با سران اصلاح‌طلب و اصولگرا را «توهم» خواند. این در حالی است که محمود علیزاده طباطبایی این دیدار‌ها را زمینه تشکیل «دولت سایه» و «انتخاباتی» خوانده است.

علی صوفی توهم خواندن این دیدار‌ها را به این دلیل عنوان کرده که معتقد است روحانی جایگاهی در میان مردم ندارد تا بخواهد کاری کند!

به گزارش جوان، صوفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سؤال که هدف حسن روحانی از دیدار‌های ماه‌های اخیرش با چهره‌های اعتدال‌گرا و اصلاح‌طلب چیست، گفته که «من این دیدار‌ها را به‌عنوان واقعیت‌های جامعه نمی‌بینم و بیشتر توهم می‌بینم. اصلا مگر آقای روحانی میان مردم چه جایگاهی دارد؟ عمده نارضایتی‌هایی که الان وجود دارد، به‌خاطر شخص آقای روحانی و دولت ایشان است».

او اضافه کرده که «آقای روحانی یک بار امتحان خود را پس داده است. مردم به ایشان رأی دادند، اما ایشان به مردم پشت کرد. الان آقای روحانی می‌خواهد چه کند که قرار باشد مردم دوباره به ایشان رو بیاورند؟ به نظر من این دیدار‌ها بیشتر برای مطرح کردن خود است. آقای روحانی و امثال آقای روحانی فقط می‌خواهند خودشان را راضی کنند که هنوز هم حضور دارند و تأثیرگذارند.»

صوفی با بیان اینکه روحانی در اوج قدرت و با ۲۴میلیون پشتوانه نتوانست کاری انجام بدهد، افزود: «من این دیدار‌ها را صرفاً «اعلام موجودیت» و صرفاً بیان اینکه «ما هم هستیم» می‌دانم. این مسئله درباره احزاب هم صادق است.»

او در پایان گفته: «مشکل اصلی در وحدت یا عدم وحدت سران اصلاحات و اعتدال نیست بلکه مشکل اصلی این است که مردم دیگر این جریان‌ها را قبول ندارند و بنابراین، مثل این است که در خانه داماد، عروسی باشد و عروس خبر نداشته باشد».

اصلاح‌طلبان با ضعف عملکرد روحانی و دولتش و حمایت همه جانبه‌ای که از او داشتند، شدیداً دچار بحران مقبولیت در جامعه شده‌اند و می‌خواهند شکست‌های انتخاباتی اخیر را در انتخابات بعدی جبران کنند.

بیشتر بخوانید:
دورهمی مطرودین مردم برای برگشت به قدرت/ خود روحانی به دیدار شخصیت ها می‌رود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یه حرف درستی اصلاح طلبی زد
مجید
Iran, Islamic Republic of
روحانی چرا در مورد عملکرد فاجعه بار دولتش پاسخگو نیست ؟!
United States
روحانی هیچ مقبولیتی درجامعه ندارد بیخود آب در هاونگ نکوبد
Iran, Islamic Republic of
آقایان اصلاح طلب. برای جبران مافات. حسن روحانی را. دودستی. تحویل قوه قضائیه بدین. تا. یک محاکمه. عادلانه صورت گیرد
این آقا خیلئ راحت بدون عذاب وجدان. میگرده و می چرخه
راستی قاتل اون طلبه مشهدی چی شد ؟
آیا دستگیر شد ؟.
چه کسانی به او دستور قتل داده بودند ؟?؟؟؟؟؟؟