پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

لقب جالب رسانه اسپانیایی به امیر عابدزاده

شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۱۱
کد مطلب: 790684
نشریه اسپورت اسپانیا برای توصیف دروازه بان ایرانی تیم فوتبال پونفرادینا لقب جالبی به او داد.
لقب جالب رسانه اسپانیایی به امیر عابدزاده
به گزارش جهان نيوز به نقل از ابشگاه خبرنگاران، نشریه اسپورت اسپانیا به بهانه بازگشت امیرعابدزاده به ترکیب تیم فوتبال پونفرادینا در لالیگای ۲، در گزارشی به او لقب" سپر " داد و  به بررسی نتایج این تیم بدون سنگربان ایرانی اش پرداخت.

اسپورت نوشت، پونفرادینا " سپر" خود را برای سفر به خیرونا به همراه خواهد داشت. امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی پس از حضور در تیم ملی خود به برچیانو بازگشت. تیم ایران پیش از این حضور خود را در جام جهانی  قطر قطعی کرده است.

پونفرادینا برای بازی روز شنبه در موتیلیوی مقابل خیرونا اف سی "سپر" خاص خود را بار دیگر به همراه خواهد داشت. امیر عابدزاده، دروازه بان تیم ملی ایران، پس از دو بازی با تیمش که به جام جهانی قطر راه یافت، به تیم باز می‌گردد. غیبت‌های دروازه بان تهرانی منجر به چهار شکست و تنها یک تساوی برای پونفرادینا  شده است.

گرچه لوچو گارسیا جانشین کلمبیایی عابدزاده مسئول اصلی این نتایج نبود، با این حال، غیبت سنگربان سابق ماریتیمو پرتغال به این معنی است که پونفرادینا در ۵ مسابقه‌ای که بدون حضور عابدزاده در چارچوب دروازه بازی کرد، از پانزده امتیاز ممکن، تنها یک تساوی مقابل رئال سوسیداد B به دست آورد و برابر بورگوس، اویدو، تنریف و ال تورالین شکست خورد.

در حالی که با حضور عابدزاده درون دروازه آبی و سفید پوشان، او در ۲۰ بازی تنها ۱۵ گل دریافت کرده است و حتی مقابل آلکورکون، آلمریا، مالاگا، اف سی کارتاگنا، یو دی ایبیزا، رئال ساراگوسا و اس دی دروازه خود را بسته نگه داشت. عملکرد او برابر ایبار عالی بود، درست مانند آخرین برد (۱-۲) خارج از خانه پونفرادینا برابر هوئسکا.

اکنون سئوالی که برای پونفرادینا  پیش آمده  این است که آیا ایران پس از صعود به جام جهانی، به امیر اجازه می‌دهد تا در آخرین بازی تیم ملی در ماه مارس برابر کره جنوبی به همراه تیم به کره نرود یا خیر؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *