پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۰

برخی افراد فرهنگیان را تحریک می‌کنند

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 790492
وزیر آموزش و پرورش گفت: یک سری افراد، همکاران ما را تحریک می کنند که مثلا سر کلاس درس نروند؛ این موضوع با هیچ قاعده‌ای جور نیست خیلی از اولیا به من زنگ زدند که چرا معلمان سر کلاس درس نمی‌روند؟ مجبوریم به اولیا پاسخ مثبت دهیم زیرا حق دانش‌آموز ضایع می‌شود.
برخی افراد فرهنگیان را تحریک می‌کنند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم زنگ انقلاب در پاسخ به پرسش درباره آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان و گلایه فرهنگیان، اظهار کرد: چند نکته تذکر به خود منِ معلم است.

موضوع رتبه‌بندی معلمان پیگیری می‌شود و مطمئن باشند که پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: یک سری افراد، همکاران ما را تحریک می کنند که مثلا سر کلاس درس نروند؛ این موضوع با هیچ قاعده‌ای جور نیست خیلی از اولیا به من زنگ زدند که چرا معلمان سر کلاس درس نمی‌روند؟ مجبوریم به اولیا پاسخ مثبت دهیم زیرا حق دانش‌آموز ضایع می‌شود.

نوری افزود: رتبه‌بندی به جد پیگیری می شود و اگر این جلسه را دیر رسیدم به خاطر همین است.

توصیه می‌کنم همکاران حتما حضور مؤثر در کلاس درس داشته باشند وگرنه نمی‌توانیم پاسخگو باشیم که بخواهیم حق فرهنگیان را بگیریم.

وی اضافه کرد: این موضوعی که الان گفته شد اولا رتبه بندی برای امسال نبوده برای سال آینده بوده است و دولت ارفاق دارد می‌کند؛ دولت و مجلس اتفاق نظر دارند که برای امسال هم پیاده شود و لذا لازم است با این موضوع صبورانه و آگاهانه برخورد شود و خدای ناکرده ضد انقلاب و دیگران نتوانند از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

وی تصریح کرد: مطمئن باشند که ما به عنوان خادم همکاران فرهنگی موضوع را پیگیری می‌کنیم تا آنچه که حق هست انجام شود.

ایرادات را بررسی می کنم و ان‌شاءالله تا فردا نهایی می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره دهه فجر نیز با بیان اینکه دهه فجر امسال برنامه افتتاح پروژه‌های عمرانی را در تمام کشور داریم که با حضور معاون اول رئیس جمهور انجام خواهد شد، گفت: علاوه بر این مدارس ما در ایام فجر در مزار شهدا و... حضور یافته و برنامه های فرهنگی مختلفی را اجرا می‌کنند.

محور عمده فعالیت‌ها در این ایام، فعالیت مدرسه‌ای خواهد بود.

وی درباره بهای تمام شده انرژی در مدارس و مشکلات برخی مدارس پیرامون اقدام برای قطع برق یا گاز مدرسه، گفت: معافیت مدارس از پرداخت بهای انرژی در قوانین سنواتی بودجه لحاظ شده است.

کمیسیون تلفیق مجدد برای سال آینده این موضوع را تصویب کرده است، منتها سقف آن، الگوی مصرف است و اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد مدیران مدارس به همکاران ما اطلاع دهند تا از طریق وزارت نیرو پیگیری کنیم.

نوری با بیان اینکه مقام معظم رهبری هفت برکت را در بیانیه گام دوم انقلاب تبیین و هفت توصیه را ترسیم می‌کنند، گفت: اگر به این توصیه ها عمل کنیم حتما به نتیجه می رسیم.

یکی از اقدامات ما این است که تلاش کنیم از جوانان گام دومی در مسؤولیت‌ها استفاده کنیم. در ستاد وزارتخانه نیز خداوند توفیق داده است که از جوانان گام دومی استفاده کرده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تحریک کجاست!دولت مصوبه قانونی را در رتبه بندی اجرا کند اونوقت شاهد عدم اعتصاب ها خواهیم بود
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه که یکهویی معلمان یاد مشکلات چندین سالشون افتادن و اصلا یادشون نمیاد توی دولت قبل که 12 هزار میلیارد از صندوق معلمان رفت همشون شاد و خوشحال بودن و همه چیز خوب بود
من یک معلمم
Iran, Islamic Republic of
من خودم یک معلم هستم که سه ماه پیش از ورامین اومدم تهران برای تجمع جلوی وزارت آموزش و پرورش ولی اونهایی که خط میدادن یا شعارها رو هدایت میکردن هیچ سنخیتی با معلمان نداشتن.
Iran, Islamic Republic of
کدوم تجمع معلمان ؟.!1
Iran, Islamic Republic of
دوازده هزار میلیارد تومان از صندوق پس انداز معلمان در سال 1396 و دولت روحانی رفت . این معلمان همه ساکت بودن و الان یاد حق و حقوقشون افتادن؟
Iran, Islamic Republic of
این معلمان قرار است به بچه ها و نسل های بعدی ، قانون و قانون مداری و قناعت و تقوا آموزش دهند؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
قرار است یاد دهند که چگونه مسالمت امیز حق خود را مطالبه کنند
Iran, Islamic Republic of
معنی مسالمت آمیز رو هم فهمیدیم!1
Iran, Islamic Republic of
اون افراد مغرض هستند , معلمان چرا به این سادگی تحریک میشن و خودشون رو بازیچه دست محافل فتنه و آشوب می کنند؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
فقر و تبعیض افرادی هستند که معلمان را تحریک میکنند. هرچه وزدتر دستگیرشون کنید.