شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

مراسم ١٢ بهمن کجا برگزار می‌شود؟

يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 790137
مراسم ویژه یوم الله ۱۲ بهمن امسال در حرم مطهر امام راحل با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
مراسم ١٢ بهمن کجا برگزار می‌شود؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، نشست هماهنگی مراسم ١٢ بهمن صبح امروز در سالن جلسات بهشت زهرا (س) با حضور مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر امام راحل و نمایندگان دستگاه‌ها برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی با اشاره به اهمیت گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ۱۲ بهمن سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی است که باید برای همیشه از این رخداد مهم تجلیل شود.

رئیس ستاد دهه فجر استان تهران افزود: به همین مناسبت برنامه‌های ویژه یوم الله ١٢ بهمن پیش بینی شده است؛ علاوه بر گلباران مسیر حرکت امام از فرودگاه به سوی حرم مطهر، رژه موتور سواران نیرو‌های مسلح، مراسم ویژه‌ای در حرم مطهر امام راحل از ساعت ٩ صبح ١٢ بهمن برگزار خواهد شد و سخنران این مراسم محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: گلباران محل جلوس و سخنرانی تاریخی امام در بهشت زهرا (س) ساعت ١١ صبح ١٢ بهمن دیگر برنامه امروز خواهد بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: این برنامه‌ها و مراسم را رعایت دستورات بهداشتی برگزار خواهد شد و مردم عزیز تهران با حضور در برنامه‌های این روز نسبت به روح امام بزرگوار ادای احترام خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در این روز در سطح استان تهران ضمن به صدا در آمدن زنگ انقلاب در مدارس کاروان نمادین ورود امام به راه خواهد افتادو برنامه‌های ویژه‌ای اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است که در این نشست غضنفری شهردار حرم امام خمینی (ره) نیز آمادگی کامل خود را جهت برگزاری مراسم ١٢ بهمن اعلام کرد.
برچسب ها: دهه فجر تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *