پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

آنها از صعود ایران به جام جهانی خوشحال نیستند!

شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 789982
روز پنجشنبه گذشته و پس از برد تیم ملی فوتبال ایران در مقابل عراق؛ صعود کشورمان به جام جهانی فوتبال قطعی شد.
آنها از صعود ایران به جام جهانی خوشحال نیستند!
به گزارش جهان نیور به نقل از مشرق، این رخداد غرورانگیز اما به مذاق عده‌ای معلوم‌الحال که طی ۱۰ سال گذشته هیچ عزمی غیر از بد کردن حال مردم ایران و سیاه‌نمایی از وضع موجود کشور نداشته‌اند، ‌ خوش نیامد.

در این باره می‌توان به رشته توییت مصی علی‌نژاد، از عناصر ضد انقلاب خارج از کشور اشاره کرد که در اشاره به صعود ایرانِ عزیز به جام جهانی نوشته است:

"من با شادی‌های زودگذر دچار شعف کاذب نمی‌شوم بلکه با قدرت بیشتری در جهان فریاد خواهم زد؛ جمهوری اسلامی یک حکومت عادی نیست و فدراسیون‌های ورزشی‌ ابزار سیاسی هستند برای عادی نشان دادن یک حکومت جنایتکار در جهان.

وقتی حکومت عادی نیست، بخشی از عادی‌سازی این رژیم آپارتایدی نشویم... تا زمانی که ورزشکار را اعدام کرده و نصف جمعیت را به ورزشگاه راه نمیدهند، تیم ملی معنی ندارد، پرچم ج. اسلامی بالا میرود تا یک حکومت جنایتکار استفاده تبلیغاتی کند برای عادی سازی جنایت.

وقتی ورزشکاران در بزنگاه قتل و تبعیض، کنار سیاستمداران می‌ایستند چرا ما باید کنارشان بایستیم؟ "!

او همچنین در یک توییت انگلیسی ‌زبان، فیفا را هم بخاطر تبریک به ایران سرزنش کرده است.

*کسان دیگری هم از داخل ایران در فریب علی‌نژاد، توییت‌ها و پیام‌هایی را منتشر کرده‌اند مبنی بر اینکه ما چندان از این پیروزی و صعود خرسند نیستیم! بهانه تلویحی یا صریح این افراد برای خوشحال نبودن نیز مشکلات روز سیاسی و اقتصادی است.

بایستی اشاره کرد که این افراد همان فریب‌خوردگان شعار "انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است" در سال ۸۸ هستند.

آنها که پس از شکست فتنه ۸۸؛ سال‌هاست که در عزم خود برای ایجاد "فتنه" در کشور؛ ‌ هیچ آب خوشی را برای مردم ایران رواداری نکرده‌اند و همانطور که مشاهده می‌شود حتی از غیرسیاسی‌ترین شادمانی ممکن یعنی صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی هم ابراز ناشادی می‌کنند تا کام مردم تلخ شود.

مردم باید بدانند که این افراد آمده‌اند برای سیاه‌نمایی، جنگ روانی و کوه ساختن از کاه مشکلاتی که در تمام دیگر کشورهای جهان نیز وجود دارند... و بسا که با شدتی بیشتر از ایران.

آیا گرانی در سایر ممالک جهان نیست؟ آیا انتخابات فقط در ایران حاوی برخی اشتباهات و مخالفت‌هاست؟ و آیا مردم در دیگر کشورهای دنیا با مشکل هزینه‌های زندگی و کرونا و... مواجه نیستند!؟

پاسخ مشخص است. پاسخی مشخص که البته در یک معجزه عقلانی سبب می‌شود تا سیاه‌نمایان رسوا شوند و مردم بدانند که با چه خباثت عظیمی طرف هستند.

خباثتی عظیم که در زمان دلار ۱۰ هزار تومانی هم ابراز گرسنگی می‌کرد تا مردم از مثبتات موجود باخبر نشوند و اکنون که دلار به حدود ۲ برابر رسیده است نیز تقلا می‌کنند تا راه‌های امید را مسدود کنند و مردم را بشورانند.

ما قضاوت درباره ناشادی افرادی امثال علینژاد و کسانی که دانسته یا نادانسته به او تأسی کرده‌اند و یادآور افسانه "نی‌نواز هاملین" شده‌اند را به مخاطبان محترم واگذار و آرزو می‌کنیم تا شادمانی و امید و بهروزی ایران و ایرانی آنچنان فراگیر شود که هیچ عنصر نامطلوبی نتواند در تشعشع آن زیست کند...

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مسیح پولی نژاد ناراحته خخخخ
Iran, Islamic Republic of
عجب دلقکهایی! عمله های رژیم مستکبر و آدمکش آمریکا که میلیونها نفر بیگناه را کشته !!
Iran, Islamic Republic of
اینها خاینین و دشمنان ایران و ایرانی هستند از خوشحالی مردم و ایرانی ناراحت و از ناراحتی و رنج مردم ایران خوشحال می شوند.
ننگتان باد