جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳
پس از دستور رئیس قوه قضائیه؛

ساختمان وزارت نیرو در جاده چالوس تخریب شد +فیلم

شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 789975
صبح امروز و پس از انجام هماهنگی‌های لازم و فرایندهای قانونی بنای متعلق به وزارت نیرو در جاده چالوس تخریب شد.
تخریب ساختمان وزارت نیرو در جاده چالوس +فیلم
به گزارش جهان نيوز، در نشست شورای عالی قوه قضائیه مورخ ۲۷ دی ماه، رئیس دستگاه قضا به موضوع چالش‌برانگیز تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و تغییر کاربری اراضی زراعی و کشاورزی پرداخت و در این راستا دستورات مهمی را در راستای مقابله همه‌جانبه، بدون اغماض و هرگونه خط قرمز با متجاوزان و متعدیان به اراضی ملی و منابع طبیعی و سوداگرانی که مبادرت به تغییر کاربری اراضی زراعی می‌کنند و همچنین قلع‌وقمع و تخریب بدون ملاحظه بناها و مستحدثاتی که از سوی افراد عادی و برخی دستگاه‌های حکومتی و دولتی در حریم رودخانه‌ها احداث می‌شوند، صادر کرد.

رئیس دستگاه قضا در همان جلسه به بناهای متعلق به دستگاه‌های دولتی و حکومتی در بستر رود چالوس اشاره کرد و دستور داد بنای قدیمی متعلق به قوه قضائیه به عنوان اولین ساخت و ساز باید قلع‌وقمع شود و پس از آن بنای مربوط به وزارت نیرو باید تخریب شود.

شنبه هفته گذشته، تنها ۵ روز پس از دستور رئیس دستگاه قضا بنای مربوط به قوه قضائیه در حاشیه رود چالوس تخریب شد.

امروز صبح نیز پس از انجام هماهنگی‌های لازم و فرایندهای قانونی، پس از گذشت ۱۲ روز از دستور رئیس قوه قضائیه، بنای دوم که متعلق به وزارت نیرو بود، تخریب شد.

طبق اعلام دادگستری البرز در چارچوب قانون و با رعایت حریم رودخانه چالوس بناهای تخریب شده به تفرجگاه عموم مردم تبدیل می‌شود.

چندین دستگاه دولتی و حکومتی و همینطور افراد عادی در بستر رودخانه چالوس اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده‌اند که پس از تخریب بناهای متعلق به دستگاه قضا و وزارت نیرو، تخریب آن‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینکه تخرب میکنند خیلی کار خوبی هست
اما مهمتر از اون اینه که سازندگان این بنا ها جریمه شوند و هزینه ای بر بیت المال تحمیل نشود
Iran, Islamic Republic of
دنبااشون نگردید ویلاسازی تو مازندران از دوره پهلوی شروع شد که خودشون بیشترین ویلا رو داشتن و هر سال هم میرفتن مازندران اشرف که ویلاش تو مازندران بود این رسم و اونا بنا گذاشتن چون خودشون مازنی بودن
Iran, Islamic Republic of
باید کسانی که عامل این ساخت وساز بودند وبیت المال رو برای تفریح خود به هدر دادند مواخذه شوند . دیگه اینکه وقتی بنا تخریب میشه محل هم از نخاله پاکسازی بشه وگرنه خود این نخاله ها محل رو آلوده میکنه