شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۳

اصرار گل محمدی به استعفا از پرسپولیس

جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۳۵
کد مطلب: 789897
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان اصرار دارد از سمت‌اش کناره‌گیری کند.
اصرار گل محمدی به استعفا از پرسپولیس
به گزارش جهان نيوز، چهارشنبه بعدازظهر پس از اینکه بازیکنان پرسپولیس به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر نشدند تمرین را‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار کنند، یحیی گل محمدی سرمربی این تیم با ارسال نامه‌ای به رضا درویش مدیرعامل سرخ‌پوشان، اعلام کناره‌گیری از سمت خود کرد.

بعد از این تصمیم گل محمدی باشگاه پرسپولیس با استعفای او مخالفت و تاکید کرد که روز پنجشنبه برخی از مطالبات بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت می‌کند.

درویش طبق وعده‌ای که به بازیکنان داده بود امروز 10 درصد از پول بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت کرد که البته این پرداختی هم به مذاق اعضای تیم خوش نیامد؛ چراکه هنوز پرداختی‌های این تیم به 30 درصد رسیده است.

امروز همچنین بازیکنان حاضر به برگزاری تمرین نشدند و خود یحیی گل محمدی نیز از جمله غایبانی بود که در محل تمرین حاضر نشد. طبق پیگیری‌های خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی همچنان اصرار دارد که از این تیم کناره‌گیری کند؛ چراکه اعتقاد دارد که مشکلات عدیده پرسپولیس به این زودی‌ها برطرف نمی‌شود و به همین دلیل به احتمال زیاد فردا هم در تمرین شرکت نمی‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
جالبه همه اینا زمان دولت روحانی ساکت بودن.
Iran, Islamic Republic of
اخه اين ديگه چه ربطي به دولت دارد