جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پیام تبریک رئیس‌جمهور برای صعود ایران به جام جهانی

پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب: 789886
رئیس جمهوری کشورمان در پیامی صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس‌جمهور برای صعود ایران به جام جهانی
به گزارش جهان نيوز، آیت الله رئیسی در پیامی به ملت ایران راه‏یابی تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۲۲ را تبریک گفت.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این پیام تاکید کرد: پیروزی‏های پی‏ درپی و مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی و راه‏یابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، موجی از شادی و شعف را برای ملت سربلند ایران به ارمغان آورد.
متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌ ‏الله الرحمن الرحیم
پیروزی‏‌های پی‏درپی و مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی و راه‏یابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، موجی از شادی و شعف را برای ملت سربلند ایران به ارمغان آورد.

اینجانب با تبریک این موفقیت بزرگ به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم غیور ایران که تجلی پویایی و شکوه یک ملت است، از تلاش‌‏های ارزنده همه دست‌اندرکاران، مربیان و به‏ ویژه بازیکنان توانمند و باغیرت تیم ملی فوتبال، صمیمانه سپاسگزارم و از درگاه خداوند آرزوی سلامتی، سرافرازی و ادامه پیروزی آنان را در مراحل بعدی دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *