کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رزرو هتل مشهد از پنج ستاره تا یک ستاره در سفرهای گالیور

7 بهمن 1400 ساعت 11:01


هتل دیپلمات در سال 2011 مطابق با بالاترین استانداردهای مدرن بین المللی هتل ها تاسیس شد. این هتل 60 اتاق دارد و دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات و همچنین استخر و اسپا می باشد. ترکیب معماری مدرن و سنتی باعث ایجاد آسایش و محیط گرم می شود. علاوه بر این، کارکنان تحصیل کرده میزبانی و تجربه عالی را برای مهمانان به ارمغان می آورند. در مرکز قرار دارد: یک دقیقه پیاده روی تا ایستگاه راه آهن مشهد، یا 30 دقیقه پیاده روی تا حرم مطهر امام رضا. یک سرویس اتوبوس رایگان هر 45 دقیقه یک بار به سمت حرم مطهر برای مهمانان هتل وجود دارد.هتل دیپلمات یکی از محبوب ترین هتل های مشهد است.

هتل 4 ستاره توریست توس مشهد با بیش از 3 دهه فعالیت در زمینه خدمات هتلداری در مشهد مقدس  و جوار و نزدیک حرم مطهر فعالیت میکند. با امکانات منحصر به فرد خود و جذب تجار عالی رتبه، گردشگران و زائران، جایگاه خاصی را در صنعت هتلداری فراهم کرده است. این مجموعه با تجهیزات مدرن و چشم اندازی زیبا در تمامی فصول سال در خدمت شما عزیزان و زائرام بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) می باشد.

هتل سلام مشهد در 2 کیلومتری حرم امام رضا (ع) واقع شده و پیاده حدود 11 دقیقه با آن فاصله دارد. این هتل در منطقه ای با آب و هوای بسیار خوب در مشهد واقع شده و دارای ساختمانی مدرن و مجهز در 13 طبقه رو به حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. با بازار رضا 13 دقیقه پیاده و 3 دقیقه با ماشین فاصله دارد. همچنین رستوران برکه در فضایی باز با محیطی جذاب در مجاورت دو حوض و نهر قرار گرفته است. وجود این رستوران خاطره ای به یاد ماندنی و دلنشین برای مهمانان هتل به جا می گذارد و گزینه ای عالی جهت رزرو هتل مشهد می باشد.

هتل 3 ستاره پارمیدا در 20 بهمن 1389 افتتاح شد.این هتل در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است و پیاده حدود 15 دقیقه با آن فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل تا آرامگاه و موزه نادرشاه پیاده حدود 20 دقیقه است. هتل پارمیدا مشهد در خیابان امام رضا – امام رضا 24 واقع شده است.

هتل 2 ستاره جواهری مشهد واقع در خیابان امام رضا در سال 1385 افتتاح و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت و موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب این هتل باعث شد تا همیشه برگزیده باشد.

این هتل یکی از مجهزترین مراکز پذیرایی از زائران و گردشگرانی است که برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به مشهد مقدس سفر می کنند.

هتل آپارتمان سارا در شهر مشهد، میدان شهدا، خیابان شیرازی واقع شده است. در فاصله کوتاهی از موزه آرامگاه نادرشاه و حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد.این هتل آپارتمان دارای 17 واحد است که 4 واحد آن یک خوابه، 4 واحد دو خوابه و مابقی سوئیت می باشد.

هتل مجلل درویشی مشهد یکی از بهترین هتل های پنج ستاره مشهد می باشد که در کنار هتل هایی نظیر هتل الماس 2 و هتل قصر طلایی از برترین هتل های مشهد میتوان به جرات هتل درویشی مشهد را نام برد. هتل درویشی مشهد در خیابان امام رضا بین امام رضا 24 و 26 قرار دارد و موقعیت مکانی عالی را برای مهمانان این هتل ارائه میدهد.

هتل درویشی مشهد دارای امکانات و خدمات بسیار بالا و منحصر به فرد است و اکثر مهمانانی ک در این هتل پنج ستاره اقامت داشته اند رضایت بالایی از خدمات در این هتل داشته اند. تاریخ افتتاح هتل درویشی مشهد سال 1390 بوده است و بالاترین امکانات و خدمات هتلی و استاندارد های بین المللی در ساخت این هتل بکار رفته است. برای مشاهده اطلاعات بیشتر و رزرو آنلاین و اینترنتی این هتل به آدرس وب سایت سامانه سفرهای  گالیور مراجعه نمایید و از اطلاعات کامل و جامع این وب سایت و نظرات مسافران استفاده نمایید.

هتل اترک مشهد
شرح:
هتل چهار ستاره اترک که در مکانی فوق العاده در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است، یک انتخاب عالی برای بازدیدکنندگان از شهر مشهد است و با تجهیزات عالی و مناسب، اقامتی دلپذیر را برای میهمانان خود فراهم می کند. امکانات رفاهی:این هتل دارای اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های راحت با امکانات کامل است که اقامتی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. همچنین دو رستوران در این هتل وجود دارد که انواع غذاهای خوش طعم را سرو می کنند. یکی با معماری سنتی و دیگری با طراحی مدرن در بالاترین طبقه مشرف به منظره بی نظیر حرم امام رضا. کافی شاپ 24 ساعته با فضای استراحت بزرگ و طیف وسیعی از نوشیدنی ها، باشگاه سلامت مجهز به سونا، جکوزی و ابزار تناسب اندام به همراه لابی زیبا و سالن کنفرانس با محیطی خوب و تکنولوژی پیشرفته از دیگر امکانات رفاهی می باشد. این هتل مشهد باعث می شود مهمانان لحظات رضایت بخشی داشته باشند.  جاذبه های اطراف:این هتل به بازار زیبای رضا با تمامی سوغاتی های به یاد ماندنی نزدیک است که باعث می شود مهمانان اقامتی راحت داشته باشند.

همچنین برای رفتن به دیگر جاذبه های گردشگری شهر مانند پارک کوه سنگی و آرامگاه نادر هتل خدمات تاکسی ارائه می دهد. هتل اترک در فاصله 300 متری حرم حرم با خدماتی مانند خدمات 24 ساعته، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم در تمامی طبقات، رستوران سنتی و تراس های پشت بام در فضای باز، فرودگاه و تاکسی سرویس می باشد. هنگامی که رزرو هتل مشهد شما مطمئن شد، جاذبه های گردشگری محلی و بسته های مسافرتی را برای تعطیلات عالی در ایران مقایسه کنید.


کد مطلب: 789845

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/789845/رزرو-هتل-مشهد-پنج-ستاره-یک-سفرهای-گالیور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com