جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

با تابلو روان میلیادر شوید؟

پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 789843
امکان خرید تابلو روان ال ای دی در سایت parseled.com شرایط خرید ویژه ای را برای مشتریان ایجاد نموده است که بتوانند بدون هیچ مشکلی بهترین خرید را داشته و رضایت را تجربه کنند.

این روزها که صنعت تبلیغات در فضای باز به سرعت در حال استقبال از فناوری است، خرید تابلو روان ال ای دی گام بسیار متفاوتی در این زمینه محسوب می شود.

 نیازی نیست خیلی به عقب برگردیم، در واقع بین ماشین های تبلیغاتی که ده سال پیش استفاده می شد و ماشین های امروزی یک شکاف جهانی وجود دارد.

تأثیر تبلیغات تابلو روان در برند سازی

 

به مجموعه ای بی پایان از عوامل حواس پرتی که هر روز برای جلب توجه ما رقابت می کنند، تبلیغات می گویند.

 تبلیغات باید کوتاه، واضح و جذاب باشند تا بر رفتار خرید تأثیر بگذارند.

 بسیاری از مردم بیشتر روز را بیرون از خانه سپری می کنند. در واقع، تخمین زده می شود که افراد بیش از 8 ساعت در روز در فضای باز حرکت می کنند.

در این مدت، موثرترین راه برای دستیابی به مخاطب هدف و جلب توجه مردم، تبلیغات بیلبورد است.

به همین دلیل مهم است که استراتژی بازاریابی بیلبورد خود را قبل از شروع کمپین تبلیغاتی خود تعریف کنید. به طور خاص، شما می خواهید مزایا و نتایجی را که می خواهید با کمپین خود به دست آورید، در نظر بگیرید.

تعین اینکه تبلیغات تابلو روان  را برای:

1- افزایش فروش؟
2- آگاهی از برند؟
انجام می دهید، اهمیت زیادی دارد.

تحقیقات جدید آرواک ثابت می‌کند که تبلیغات در فضای باز تأثیر آشکاری بر اقداماتی که افراد انجام می‌دهند، دارد و باعث افزایش ترافیک و فروش آنلاین و داخل فروشگاه می‌شود.

علاوه بر این، نتایج نشان می‌دهد که بیلبوردها تأثیر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند.

نوع بیلبورد تبلیغاتی تابلو روان و تلویزیون شهری

بیلبوردها به دو دسته اصلی استاتیک و دیجیتال تقسیم می شوند. قبل از انتخاب بین بیلبورد دیجیتال و بیلبورد سنتی و تلویزیون شهری  برای کمپین تبلیغاتی خود، باید با نقاط قوت هر دو نوع تبلیغات در فضای باز آشنا باشید.

بیلبوردهای دیجیتال با ابعاد و ساختارهای پویا چشم نواز و چشم نواز هستند. هنگامی که در یک تلویزیون شهری  دیجیتال تبلیغ می کنید، می توانید مطمئن باشید که مردم متوجه تلاش های تبلیغاتی شما خواهند شد. مزیت بزرگ بیلبوردهای دیجیتال نسبت به گزینه استاتیک سنتی، توانایی تغییر سریع پیام ها برای بازتاب استراتژی های بازاریابی جدید، تبلیغات یا قیمت گذاری است.

تبلیغات سنتی بیلبورد، یعنی بیلبوردها، تنها شکل بازاریابی است که به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته برای کسب و کار شما پیام‌هایی را ارائه می‌دهد .

که شما 100 درصد از بیلبورد را در اختیار دارید. . یک بیلبورد کنار جاده پیامی رایگان به کاربران جاده ارائه می‌کند که در هیچ خریدی گنجانده نشده است، و کسب‌وکار شما را تبدیل به یک پیام رایگان به عموم مردم می‌کند تا یک پیام اجباری یا پرهزینه. یک بیلبورد استاتیک در تبلیغ بهترین برند برای کسب و کار شما در یک مکان متمایز موثر است. در این میان نباید فراموش کرد که اثر فرکانس به دلیل استفاده چندگانه بسیار بیشتر است.

هر دو نوع بیلبورد، استاتیک و دیجیتال، مزایای خاص خود را دارند. بهترین راه برای انتخاب بین این دو این است که به دقت اهداف برند خود و آنچه که به بهترین وجه با کمپین بازاریابی و استراتژی شما سازگار است را در نظر بگیرید.

بیلبوردها ژئو مجموعه هستند. عادات و مکان های مخاطب هدف خود را شناسایی کنید و بیلبوردها را در مقابل افراد مناسب قرار دهید.

تاثیر تبلیغات تابلو روان بر چند برابر کردن فروش تمشک در شمال

در شمال یک فروشنده  که نهال تمشک می فروخت اسلن مشتری نداشت به سفارش یکی از دوستانش یک تابلو وران خرید و در گلخانه اش نصب کرد که بعد یک ماه به درآمد 5 برابری رسید چون از طریق تابلو روان که همیشه در حال تبلغ بود شب و روز

مزایای بیلبورد چیست؟

تبلیغات یک مفهوم بسیار گسترده است. تابلوی تبلیغات از محصولات چاپی مانند کارت ویزیت و بروشور گرفته تا تبلیغات تلویزیونی جایگاه مهمی در بودجه و ترتیب مقیاس دارد.
زیرا بهترین و دائمی ترین راه برای تبلیغ دائمی محصول و خدمات، ساخت تابلوهای تبلیغاتی است. بیلبوردها، که هم مناطق نمایش و هم علائم جاده شما را تشکیل می دهند، حس ملموس و اعتماد به نفسی را ایجاد می کنند که رسانه های اجتماعی، تلویزیون و سایر محصولات تبلیغاتی نمی توانند ارائه دهند.

این بهترین راه برای بیان وجود و اندازه شرکت شما است. این یکپارچگی محل کار موجود شما را تکمیل می کند و حداکثر سود را ارائه می دهد.
 

مزایای استفاده از تابلو روان دیجیتال

اگر از بیلبوردهای دیجیتال پویا استفاده می کنید، متغیر دیگری در اختیار دارید: زمان. فرض کنید می خواهید محصول یا خدماتی را تبلیغ کنید که به والدینی که برای تربیت فرزندان در خانه می مانند علاقه مند باشد. با بیلبوردهای دیجیتال، می توانید مناطق خاصی را هدف قرار دهید و بین ساعت 10 صبح یا دو تا چهار ساعت بعد از ظهر که شلوغ ترین زمان برای کار و بردن بچه ها به فعالیت های بعد از مدرسه است، تبلیغات پخش کنید. این یک عنصر ضروری از استراتژی بازاریابی بیلبورد شما است.

خرید تابلو روان ال ای دی دسترسی شرکت های محلی به مصرف کنندگان محلی با بیلبوردها در یک مسیر تبلیغاتی محسوب می شود.

این امر می تواند نتایج مؤثرتری را برای شرکت‌ها فراهم کند.

اگر در تابلو روان ال ای دی تبلیغ می کنید، می توانید پاسخ سریعی دریافت کنید که با بودجه بسیار کم در جامعه محلی طنین انداز خواهد شد.

 اگر در حال اجرای یک کمپین سراسری هستید، ارسال انواع مختلف بیلبوردهایی که افراد محلی را هدف قرار داده و برجسته می‌کنند، بسیار هوشمندانه‌تر و هدفمندتر است.

نحوه خرید تابلو روان ال ای دی

در خصوص نحوه خرید تابلو روان ال ای دی می توان گفت که شما می توانید از هرجای کشور و حتی خارج از کشور نسبت به خرید آنلاین تابلو روان و تلویزیون شهری اقدام کنید.
محصولات سایت پارسه ال ای دی با نام تجاری پارسه، عرضه می شود. کیفیت بالای محصولات تولیدی این مجموعه در کنار پشتیبانی و خدمات پس از فروش، از عوامل مهم در این زمینه محسوب می شود.

در نظر گرفتن این موارد در کنار قیمت های مناسب از عوامل جلب رضایت مشتری محسوب می شود.

به نظر شما دوستان آیا تلویزیون شهری می تونه کسب و کار رونق ببخشه؟؟
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دنی ورس
United States
واقعا این نوع تبلیغات کشور ما جواب میده پسر عموی من این کارو برای صعنت مبل سازی انجام داد نتیجه فوقعاله دی گرفت
فاطمه جعفری
United States
سلام مرسی از خبری که گذاشتین واقعا صعنت تلویزیون شهری صعنتی مناسب برای تبلیغات است الان تو ایران هم داره راه می افته