جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 789826
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار سوداگر مرگ و کشف ۵۱۱ کیلوگرم مواد افیونی در شمال استان خبر داد.
انهدام باند قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی خود اعضای یک باند سازمان یافته را که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شمال استان به مرکز کشور داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه عصر روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های هیرمند و نیمروز در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق صعب‌العبور شمال استان، اعضای این باند را که با دو دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جا به جایی محموله مواد مخدر حوالی روستای «ماککی» هیرمند بودند، مشاهده کرده و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، قصد فرار از محل را داشتند که با اقدام سریع و به موقع مأموران هر دو خودروی آن‌ها زمین‌گیر شد.

وی بیان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در این عملیات مقتدرانه ضمن دستگیری چهار سوداگر مرگ در بازرسی از خودرو‌های توقیفی از آنها، ۵۱۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف کردند و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *