کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفی بهترین کافی شاپ های تبریز

6 بهمن 1400 ساعت 16:51


کافه گردی در سالهای اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و این علاقه خودش را در سفرها نیز نشان داده است. در خیابان‌های شهر مورد نظر گشته‌ اید و به جاهای دیدنی ‌اش سر زده‌اید و حالا دلتان می خواهد در جایی دنج بنشینید و خستگی درکنید و کجا بهتراز یک کافه خوب. تبریزهم از آن شهرهایی است که کافه و قهوه‌خانه خوب کم ندارد. در ادامه  از آس چارتربه معرفی کافی‌شاپ‌ های تبریزمی‌ پردازیم. باما همراه باشید. برای سفر به تبریز می توانید از سایت آس چارتر بلیط هواپیما تبریز را تهیه نمایید.
 
کافه بومرنگ
کافه بومرنگ از جمله کافه‌های خانوادگی تبریز محسوب می ‌شود. این کافه ظاهری بسیاری زیبا و دوست‌ داشتنی دارد. برخلاف اکثر کافه‌ها، کافه بومرنگ داری نورپردازی مناسب است. به همین خاطر فضای آن دلباز و پرانرژی است. در این کافه خبری از بوی دود سیگار نیست. پس فقط بوی خوش قهوه و انواع میوه به مشام می‌رسد. کافه بومرنگ ترکیبات فوق ‌العاده‌ای از انواع بستنی، میوه یا نوشیدنی‌های مختلف به وجود می‌ آورد. پس حتماً توصیه می ‌کنیم طعم انواع نوشیدنی و بستنی‌های مختلف آن را بچشید. فضای داخلی این کافه به‌خوبی دیزاین شده است. میز و صندلی‌های چوبی و دکوراسیون خلاقانه، ترکیبی جذاب را به وجود آورده است. در این کافه صبحانه، نهار و شام با منویی متنوع نیز سرو می‌شود. پس می ‌توانید روز خود را با آن تا شب سپری کنید.
آدرس: تبریز ولیعصر خیابان اعتصامی خیابان شهریار شمالی بعد از سومین کوچه ی سمت راست (کوچه نیکو) کافه بومرنگ
 



 
کافه باران تبریز
کافه باران تبریز یکی از کافه‌های دنج این شهر به حساب می‌ آید. این کافه فضایی دنج و عالی برای خلوت دوستانه را در اختیار شما قرارمی ‌دهد. در این کافه فاصله بین میزها به‌خوبی رعایت شده است. به این ترتیب مشتریان می ‌توانند از حریم شخصی خود لذت ببرند. کافه باران از دکوراسیون ساده و شیک استفاده کرده است. در حقیقت می‌ توان آن را پیرو طراحی مینیمالیست دانست. در این کافه امکان سیگار‌کشیدن وجود دارد. البته با در‌نظر‌گرفتن فضای بزرگ کافه، بوی سیگار آزاردهنده نخواهد بود. با وجود این بهتر است اگر اهل سیگار هستید، این کافه را انتخاب کنید. کافه باران منویی متنوع را ارائه می ‌دهد. در این منو انواع نوشیدنی، دسر و غذاهای فرنگی شامل می ‌شوند.
آدرس: ولیعصر. خیابان شهریار شمالی. روبروی کوچه جعفری اول
 
 
کافه کیوسک تبریز
کافه کیوسک یکی از کافه های لوکس تبریز محسوب می ‌شود. این کافه در جاده ائل گلی قرار دارد. معمولاً کافه‌های این محدوده، فضایی لوکس را در اختیار مشتریان قرار می ‌دهند. در دل این کافه، یک کیوسک تلفن قدیمی وجود دارد. دلیل نامگذاری این کافه نیز همین کیوسک است. برای ورود به این کافه، باید چند پله بالا بروید. پس اگر به‌ دلیل مشکلات زانو بالا‌رفتن از پله برای شما دشوار است، باید کافه‌ای دیگر را انتخاب کنید. کافه کیوسک همین موقعیت را مغتنم شمرده است. در جلوی درب ورودی کافه و در بخش پاگرد پله‌ها، یک میز قرار داده است. این میز با وجود ابعاد کوچک، بسیار باصفا است. به همین خاطر برخی از مشتریان ثابت حتماً آن را انتخاب می ‌کنند. اگر قصد استعمال دخانیات را دارید، بهتر است این میز را انتخاب کنید. درباره منوی کافه نیز باید گفت که منویی نسبتاً متنوع را ارائه می ‌دهد. در منوی کافه کیوسک می ‌توانید انواع نوشیدنی، دسر، شیرینی و غذاهای فرنگی را سفارش دهید.
آدرس: تبریز، جاده ائل گلی، فلکه خیام،٣۵ متری سینا
 

 
کافه باقلوای لاله تک
باقلوا یکی از معروف‌ ترین و خوشمزه ‌ترین سوغات تبریز محسوب می‌ شود. پس دوراز انتظار نیست که یک کافه باقلوا در لیست بهترین کافه های تبریز وجود داشته باشد. کافه باقلوای لاله تک یکی از بهترین کافه قنادی‌های تبریز است. در این کافه باقلواهای اصل تبریز به ‌صورت تازه مشتریان عرضه می ‌شود. در این کافه امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد. پس می ‌توان فضای آن را فضایی خانوادگی دانست. کافه لاله، کافه‌ای کوچک است. به همین خاطر میزهای آن نیز نقلی و کوچک هستند. با وجود این مدیریت کافه، روی تمام میزها با گلربگ گل رز، نقش قلب را طراحی می ‌کند. اوهر روز گل‌هایی تازه را به همین منظور خریداری می ‌کند. فضای داخلی کافه باقلوای لاله تک بسیار دوست ‌داشتنی و پرانرژی است. در این کافه می‌توانید باقلوای پرشهد و تازه خود را با انواع چای، دمنوش و قهوه میل کنید. آس چارتر این امکان را به شما می دهد تاباکمتر از سه دقیقه بلیط ارزان چارترتهران تبریز را از سایت تهیه نمایید.
آدرس: تبریز، بلوار بهارستان، بلوار بوستان
 
کافه راما
کافه راما یکی از کافه های لوکس تبریز است. این کافه جزء معروف‌ ترین کافه های تبریز محسوب می ‌شود. راما چند شعبه متعدد نیز در تبریز دارد. امروز هم شعبه مرکزی این کافه را در لیست بهترین کافه های تبریز قرارمی ‌دهیم. فضای کافه راما فضایی بسیار بزرگ است. به همین خاطر میزها از یکدیگر فاصله مناسبی دارند. همین مسئله باعث می‌شود تا مشتریان بیشتری جذب این کافه شوند. در کافه راما از انواع میز و صندلی استفاده شده است. مشتریان می ‌توانند میز و صندلی‌های رسمی چوبی یا مبلمان راحتی را برای حضور خود انتخاب کنند. کافه راما منویی نسبتاً متنوع را ارائه می ‌دهد. در این منو می ‌توانید انواع نوشیدنی، بستنی، دسر، شیرینی و غذاهای فرنگی را سفارش دهید.
آدرس: تبریز ، رشدیه ، هرم شیشه‌ای، مرکز خرید شیشه‌ای ، طبقه دوم
 
کافی‌شاپ پرند
کافه پرند را باید بی ‌تردید جزء زیباترین کافه های تبریز دانست. این کافه طراحی دکوراسیون بسیار ساده‌ای دارد. در عین حال این طراحی بسیار شیک و جذاب است. در طراحی این کافه از میز و صندلی‌های چوبی بسیار شیکی استفاده شده است. دیوارها، سقف و کف همگی یک رنگ هستند و یکنواختی بسیار شیکی را ایجاد کرده‌اند. پلان کلی کافه به شکل مستطیل است. یک ضلع این مستطیل تماماً پنجره دارد. به همین خاطر کافه پرند دارای نورگیر مناسبی است. در این کافه برخلاف کافه‌های دیگر، خبری از تاریکی و بوی سیگار نیست. فضای کافه پرند، فضایی کاملاً خانوادگی است. منوی این کافه نیز تنوع مناسبی دارد. در این منو می ‌توانید انواع نوشیدنی، دسر، شیرینی، بستنی و غذاهای فرنگی را سفارش دهید. نحوه سرو انواع نوشیدنی و غذا در این کافه نیز بسیار جذاب است. تمامی سفارش‌ها با دیزاین خاصی به دست مشتری می ‌رسند.
آدرس: تبریز، جاده قدیم باسمنج، ۵۰۰ متر بعد از سه راهی خاوران، سمت راست، مجتمع پرند
 

 
کافه شش و بش
شش و بش نامی بسیار جذاب و زیبا برای یک کافه تبریزی است. اگر اهل بازی تخته ‌نرد باشید، می ‌دانید به ترکیب طاس ۵ و ۶، شش و بش نیز گفته می ‌شود. دراین کافه نیز تخته ‌نرد دراختیار مشتریان قرارمی ‌گیرد. همچنین از طرف دیگر، شش و بش به‌معنای خوش‌وبش‌کردن نیز است. پس به هر طریق می‌توان نام این کافه را معنا کرد. کافه شش و بش فضایی بی‌نظیر و دوست‌داشتنی دارد. زمانی که وارد این کافه می‌شوید، تمام مشکلات خود را فراموش خواهید کرد. این کافه دارای شیشه‌ای قدی بزرگ است. همین باعث می‌شود تا در طول روز نورگیر مناسبی داشته باشد. از غروب نیز چراغ‌های داخل کافه روشن می‌شوند. نورپردازی این کافه بی‌نظیراست. درهر قسمت یک لامپ تزئینی به چشم می ‌خورد. فضای کافه شش و بش بسیار شیک، زیبا و دوست‌داشتنی است. همچنین امکان سیگار‌کشیدن در این کافه وجود ندارد. پس خبری از بوی بد سیگار نیز در آن نیست.
آدرس: تبریز، شهرک رشدیه، ضلع غربی ساختمان کوهسار
کافه جازوه
به نظر کسانی که قهوه‌های جازوه را امتحان کرده‌اند، طعم واقعی قهوه را باید در جازوه چشید. با اینکه کافه جازوه مغازه کوچکی است و یک کافه بیرون بر به شمارمی‌ رود، اما از کافه‌های شلوغ تبریز است. هم می‌توانید نوشیدنی‌تان را بگیرید و بیرون مغازه بنشینید و هم در ماشین، هنگام گشت زدن در خیابان‌های تبریز آن را میل کنید. در این کافه کوچک انواع قهوه و ملزومات قهوه‌خوری را نیز می ‌فروشند. نوشیدنی‌هایی که در این کافه امتحان‌ شان را پس داده‌اند، هات چاکلت، قهوه فرانسه و اسپرسو است. کافه جازوه فقط در تبریز شعبه ندارد و دو شبعه دیگر جازوه در اصفهان و رشت قرار گرفته ‌اند. آس چارتربهترین مرجع ارائه دهنده بلیط لحظه آخری مشهد تبریز در مشهد می باشد.
آدرس: تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، اول بارون آواک


کد مطلب: 789781

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/789781/معرفی-بهترین-کافی-شاپ-های-تبریز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com