پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۴

رافائل نادال: داستان دختر تنیس باز ایرانی شگفت انگیز است/ دیدن صفی فوق‌العاده بود+عکس

چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 789746
تنیس باز مشهور جهان به دیدارش با مشکات الزهرا صفی واکنش نشان داد و گفت: داستان او شگفت انگیز است.
رافائل نادال: داستان مشکات‌الزهرا شگفت‌انگیز است
به گزارش جهان نيوز، داستان ملاقات رافائل نادال و مشکات الزهرا صفی دختر تاریخ ساز تنیس ایران که توانست در گرند اسلم استرالیا بازی کند، مورد توجه رسانه های خارجی قرار گرفته است.

مشکات الزهرا صفی رویای خود را تعقیب می‌کند. صفی در راهروهای اوپن استرالیا با الهام بخش خود آشنا شد و برای گرامیداشت این لحظه خاص، عکسی با او در اینستاگرامش منتشر کرد.

بدون شک این تجربه‌ای بود که این دختر 17 ساله برای همیشه دوستش خواهد داشت، اما فقط برای او معنادار نبود. نادال هم داستان صفی را «شگفت‌انگیز» می‌بیند و از ملاقات با او بسیار هیجان‌زده شد.

نادال در این خصوص اظهار داشت: «در راهروی محل برگزاری بازی‌ها بودم که یکی از کارکنان مسابقات او را به من معرفی کرد و مقداری از چگونگی حضور او در تنیس توضیح داد و برای من لذت بخش بود که درباره او بیشتر بدانم، فکر می‌کنم داستان او شگفت انگیز است.»

وی ادامه داد: «دیدن بازیکنانی از نقاط مختلف جهان، به‌ویژه نقاطی از جهان که از نظر تاریخی هرگز بازیکنانی در گرند اسلم نداشتند، فوق‌العاده است. فکر می‌کنم دیدن بازیکنی از ایران که اکنون در رده سنی نوجوانان است و قبلاً یک مسابقه را برده است، فوق‌العاده است. این یک داستان عالی است و واقعاً از ملاقات با او لذت بردم. یکی از زیباترین چیزها این است که ورزش می‌تواند زندگی مردم را تغییر دهد و داستان‌هایی مانند او می‌گویند که ما در راه درستی برای ادامه ترویج ورزش خود هستیم.»


نادال که الهام بخش افراد بی‌شماری در سرتاسر جهان شده است، از شنیدن اینکه صفی برای اولین بار بعد از تماشای مسابقه او تنیس را بازی کرده است، خوشحال است: « برای من این اتفاق خاصی است اگر بتوانم کسی را تشویق کنم تا در مورد زندگی تصمیمات مثبت بگیرند، این چیزی است که بسیار به آن افتخار می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم

واقعاً انتشار این خبر چه نکته‌ی مثبتی داره؟
Iran, Islamic Republic of
اوه خدای من چه عزت نفسی
Germany
ای کاش، مطابق نامش عمل می کرد.
Canada
درود بر مشکات الزهرا که مانند نامش پر تلاش است...