کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با کیلید در بهترین محله‌های تهران خانه اجاره کنید

6 بهمن 1400 ساعت 9:08


مسکن به‌عنوان بزرگ‌ترین و اساسی‌ترین نیاز خانواده‌ها بیشترین میزان هزینه‌ها را به خود اختصاص می‌دهد به شکلی که خانوارها جهت تأمین این نیاز باید بخش زیادی از سرمایه زندگی خود را برای خرید و اجاره واحد مسکونی موردنیاز خود و خانواده در نظر بگیرند.

در سال‌های اخیر که بازار مسکن به دلیل بروز تحریم‌ها، افزایش چشمگیر قیمت مصالح ساختمانی و زمین، سوءمدیریت‌ها و همچنین افزایش قابل‌توجه بین عرضه و تقاضا در شرایط بحرانی قرار گرفته است بسیاری از خانوارها برای خرید و اجاره مسکن دچار مشکلات بسیاری زیادی شده‌اند که این مسئله باعث رونق مهاجرت معکوس و همچنین سکونت خانواده‌ها در محله‌هایی با امکانات کمتر شده‌اند.

این روزها بازار مسکن در وضعیتی قرار گرفته است که متوسط قیمت خریدوفروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران در آذرماه سال جاری  325/9 بوده است که این میزان بیانگر وضعیت بغرنج حاکم بر بازار مسکن است.

اما در این آشفته‌بازار شمار بسیاری از شهروندان به سیاست‌های دولت سیزدهم در راستای کنترل و مدیریت بازار مسکن چشم دوخته‌اند تا شاید با استفاده از برنامه‌ها و سیاست‌های جدید امکان تهیه مسکن موردنیاز خود و خانواده را داشته باشند.

این در حالی است که در مدت اخیر خبرهایی مبنی بر تغییر شرایط وام مسکن برای افراد متأهل و مجرد منتشر شده که جای بسی تأمل را دارد. بر پایه این برنامه افراد مجرد ساکن تهران می‌توانند تا 280 میلیون تسهیلات دریافت کنند که این میزان شامل 200 میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و 80 میلیون تومان وام جعاله است که این افراد برای دریافت این 200 میلیون تومان باید 400 برگه تسهیلات مسکن را خریداری کنند.

اما زوج‌های جوان نیز بر همین اساس می‌توانند تا سقف 480 میلیون تومان تسهیلات را که شامل 200 میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و 80 میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند که البته طبق تصمیم جدید زوجین باید 400 برگه تسهیلات مسکن را خریداری کنند که هزینه آن 41 میلیون و 480 هزار تومان می‌شود. این در حالی است که این میزان همراه با هزینه 8 میلیون و 296 هزارتومانی وام جعاله در مجموع باید 49 میلیون و 776 هزار تومان پرداخت کنند.

حال باتوجه‌به قیمت بالای خریدوفروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی در کلان‌شهر تهران به نظر می‌رسد که حتی این تسهیلات و وام‌ها نیز راهی معقول برای خانه‌دارشدن شهروندان نیست و تنها مشکلی را بر مشکلات آنها می‌افزاید به همین دلیل به نظر می‌رسد که دولت سیزدهم و فعالان و صاحب‌نظران حوزه مسکن در پی راهکارهای کلیدی‌تری باشند تا شاید بتوان بحران کنونی بازار مسکن را کنترل و مدیریت کرد.

در حال حاضر با وضعیتی که در بازار مسکن حاکم است علاوه بر متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در تهران دست‌اندرکاران حوزه مسکن نیز دچار مشکلات فراوانی شده‌اند به نحوی مشاوران املاک تهران نیز که به‌عنوان واسطه بین مالکان و متقاضیان به فعالیت می‌پرداختند نیز مجبور به کناره‌گیری از این حرفه و حتی تعدیل‌نیروهای خود شده‌اند که این مسئله وضعیت بحرانی بازار مسکن را نمایان می‌کند.

در این برهه زمانی بسیاری از مالکان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان نیز باتوجه‌به تنوع قیمتی بسیار چشمگیر، آلودگی هوا، ترافیک‌های سرسام‌آور شهری و همچنین همه‌گیری بیماری کرونا به‌جای مراجعه به آژانس‌های املاک تهران به سمت وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های فعال در این حوزه سوق یافته‌اند تا با بهره‌گیری از این پلتفرم‌ها امکان انتخابی شایسته را داشته باشند.

متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در کلان‌شهر تهران به‌جای حضور در آژانس‌های املاک تهران که در هر منطقه‌ای از این کلان‌شهر به چشم می‌خورد این امکان را دارند که با مراجعه به وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌هایی چون سامانه هوشمند و تخصصی کیلید به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن از واحدهای مسکونی متعددی بازدید غیرحضوری داشته باشند.



با این استفاده از وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌هایی چون سامانه هوشمند کیلید که با همکاری آژانس‌های املاک تهران به فعالیت می‌پردازند متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان با استفاده از تلفن همراه و رایانه خود می‌توانند تنها با چند کلیک ساده به مشاهده فایل‌های خرید و اجاره ثبت شده در این پلتفرم‌ها پرداخته و علاوه بر دریافت اطلاعات کامل و جامعی چون موقعیت مکانی، متراژ، طبقه، تعداد اتاق‌های خواب، سیستم گرمایشی و سرمایشی و اطلاعات دیگری مانند پارکینگ، انباری و آسانسور به مشاهده تصاویر واقعی از واحدهای مسکونی بپردازند.

در این حالت متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در تهران بدون نیاز به حضور در آژانس‌های املاک تهران امکان بازدید غیرحضوری از واحدهای مسکونی بیشتری را خواهند داشت و در صورت انتخاب گزینه‌ای متناسب با بودجه و سلیقه خود می‌توانند ضمن تماس با شماره درج شده در بخش انتهایی آگهی اقدام به بازدید نهایی و در نهایت توافقات قیمتی و عقد قرارداد خرید و اجاره آپارتمان کنند.

اما فعالیت‌های سامانه هوشمند و تخصصی کیلید تنها محدود به ارائه فایل‌های خریدوفروش آپارتمان نیست بلکه متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان قبل از انتخاب واحد مسکونی موردنیاز خود این امکان را دارند که با مراجعه به بخش بلاگ این سامانه اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص محله‌های مختلف شهر تهران دریافت کنند و باتوجه‌به نیازها و علایق خود محله‌ای مناسب را برای سکونت خود و خانواده انتخاب کنند.

حال اگر شما هم از افراد متقاضی خرید و اجاره آپارتمان از طریق سامانه هوشمند و تخصصی کیلید هستید با ما همراه باشید تا با بررسی دو محله جذاب تهران اطلاعاتی جامع را در خصوص امکانات موجود و شرایط زندگی در این محله‌های کسب کنید تا شاید یکی از این دو محله گزینه انتخابی شما برای خرید و اجاره آپارتمان باشد.

باتوجه‌به قیمت بالای خرید آپارتمان در مناطق لوکس و بااصالت تهران اگر شما هم از جرگه افرادی هستید که زندگی در محله‌های مرفه نشین را می‌پسندید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به‌جای سکونت در محله‌های دیگر اقدام به اجاره آپارتمان در محله دلخواه خود کنید.

یکی از محله‌هایی که این روزها به‌خصوص در بین قشر جوان از طرف‌داران بی‌شمار برخوردار است محله لوکس و اعیان‌نشین سعادت‌آباد در منطقه 2 شهرداری تهران است که به دلیل قیمت بالای خرید آپارتمان در این محله شمار بسیاری از شهروندان به سمت اجاره آپارتمان در سعادت آباد سوق یافته‌اند.

اما علاوه بر قیمت بالای خرید آپارتمان در این محله قیمت اجاره آپارتمان در سعادت آباد نیز چشمگیر و قابل‌توجه است به شکلی که بر حسب آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید قیمت رهن کامل یک مترمربع واحد مسکونی در این محله 7 میلیون و 52 هزار تومان است که علاقه‌مندان به اجاره آپارتمان در سعادت آباد برای رهن کامل یک واحد مسکونی متوسط در این محله باید از بودجه‌ای بالغ بر 917 میلیون و 65 هزار تومان برخوردار باشند.

نکته‌ای که در خصوص خرید و اجاره آپارتمان در سعادت آباد برای بسیاری از متقاضیان سکونت در این محله حائز اهمیت است قرارگرفتن این محله در کوهپایه‌های جنوبی رشته‌کوه البرز است که این مسئله باعث وجود آب‌وهوای بسیار فرح‌بخش در این محله شده است به‌گونه‌ای که شمار زیادی از افراد به دلیل آب‌وهوا و طبیعت زیبا محله سعادت آباد را برای سکونت در کنار خانواده انتخاب می‌کنند.

علاوه بر آب‌وهوای مطلوب وجود بهترین امکانات از جمله مراکز خرید نام آشنایی چون پرواز، کسری، ابریشم، رویال سعادت آباد و همچنین اریکه ایرانیان در کنار فروشگاه‌های زنجیره‌ای محلی و فروشگاه‌های متنوع و در نهایت بازار میوه‌وتره‌بار سعادت آباد بستر یک زندگی بی‌دغدغه را برای علاقه‌مندان به خرید و اجاره آپارتمان در سعادت آباد فراهم کرده است.

در همین راستا وجود مراکز بیمارستانی و درمانی تخصصی چون بیمارستان‌های پارسیان و عرفان نیز یکی از ویژگی‌های برجسته این محله است که در صورت نیاز متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در سعادت آباد به‌راحتی به این مراکز مراجعه کرده و تحت درمان قرار بگیرند.

همان‌طور که گفته شد محله سعادت آباد از برترین امکانات برخوردار است به شکلی که علاوه بر بوستان‌هایی چون سلامت، معلم، لادن، شکوفه، سعادت آباد، آبشار و دلاوران مجموعه‌های ورزشی چون مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید لشکری در این محله باعث شده که بسیاری از علاقه‌مندان به طبیعت و ورزش نیز تمایل به خرید و اجاره آپارتمان در سعادت آباد داشته باشند.

با تمامی موارد ذکر شده اگر علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در سعادت آباد و خیابان‌های مطرح این محله هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در خیابان‌های سرو، فرهنگ، بیست و چهارمتری، شهرداری، آسمان‌ها، صراف‌ها و علامه به جستجوی واحد مسکونی موردنیاز خود و خانواده بپردازید.

اما یکی دیگر از محله‌هایی که این روزها به مهد اعیان‌نشینی شهرت دارد و به دلیل قیمت بالای خرید آپارتمان در آن امکان سکونت برای هر قشری در آن وجود ندارد محله اصیل و لوکس زعفرانیه است که به علت قرارگرفتن در شمال شهر تهران و محدوده شمیرانات در جرگه گران‌قیمت‌ترین محله‌های منطقه 1 تهران قرار گرفته است.


ازآنجاکه محله زعفرانیه به اعیان‌نشینی معروف است در کنار قیمت بالای خرید واحدهای مسکونی در این محله قیمت، اجاره آپارتمان در زعفرانیه نیز بسیار قابل‌توجه است به‌نحوی‌که بر پایه آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید قیمت رهن کامل یک مترمربع واحد مسکونی در این محله 13 میلیون و 18 هزار تومان است که بر اساس آن افرادی که در صدد اجاره آپارتمان در زعفرانیه هستند برای رهن کامل یک واحد مسکونی متوسط در این محله باید از بودجه‌ای 2 میلیارد و 578 میلیون‌تومانی برخوردار باشند که این میزان برای رهن یک واحد مسکونی متوسط رقمی بسیار چشمگیر است.

اگر نگاهی اجمالی به محله زعفرانیه داشته باشید به‌وضوح به این امر پی خواهید برد که علی‌رغم قیمت بالای خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه سبک زندگی نیز در این محله بسیار متفاوت است به‌نحوی‌که ساکنان این محله نیز برای تأمین مایحتاج روزمره زندگی خود نیز هزینه‌های بالایی را می‌پردازند که این مسئله باعث شده که تنها اقشار با سطح درآمدی بالا قادر به سکونت در این محله باشند.

در این محله خوش‌آب‌وهوا که باعث وجود سفارتخانه‌های بسیار متعددی در این محله شده است مراکز خرید مشهوری چون بامیک، پلازا و پالادیوم قرار گرفته است که این دو عامل باعث تجربه یک زندگی لوکی برای علاقه‌مندان به خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه شده است.

در محله زعفرانیه هرآنچه که برای یک زندگی لوکس و مملو از آرامش نیاز است به‌خوبی لحاظ شده از مراکز تاریخی و تفریحی مشهوری چون کاخ‌موزه سعدآباد، تماشاگه زمان، رصدخانه زعفرانیه، کاخ‌موزه ملت، موزه میرعماد، کاخ شهرام و موزه هنرهای زیبا که محل مناسبی برای جذب گردشگران به شمار می‌رود تا بوستان‌هایی چون ولنجک، زعفرانیه، تندرستی، ریحان و ارغوان همگی بسترهای زندگی در یک محله جذاب و اصیل را برای علاقه‌مندان به خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه فراهم کرده است.

علاوه‌برآن وجود مراکز ورزشی چون سالن ورزشی بقیه الله، تاج بانو، کاپ، ستاره، یونیک و استخر و سونای زعفرانیه نیز پای ورزشکاران و دوستداران ورزش را نیز به این محله بازکرده است پس اگر شما هم از علاقه‌مندان به ورزش هستید با خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه حس و حالی مطلوب را در این محله خواهید داشت.

دررابطه‌با مراکز بهداشتی و درمانی نیز در محله زعفرانیه دغدغه‌ای را نخواهید داشت زیرا درمانگاه اسدآباد، خیریه عمل، خانه سلامت و همچنین مرکز اورژانس اجتماعی در این محله زمینه‌ای را ایجاد کرده که ساکنان و افراد علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه نگرانی را در خصوص خدمات بهداشتی و درمانی در این محله نداشته باشند و در صورت نیاز با مراجعه به این مراکز از خدمات آنها بهره‌مند شوند.

حال اگر با تمامی این موارد شما هم از علاقه‌مندان به خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه و تجربه یک زندگی لوکس و هیجان‌انگیز در این محله هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در صورت تمایل به زندگی در خیابان‌های مشهور این محله، سری به خیابان‌های مقدس اردبیلی، الف، ماکویی پور، پسیان، آصف، کیهان بزنید و در قبال پرداخت هزینه‌های بالاتر گزینه‌ای را متناسب با خواسته و بودجه خود بیابید.

حال باتوجه‌به اطلاعاتی که در خصوص محله‌های سعادت آباد و زعفرانیه کسب کرده‌اید اگر در این روزهای پاندمی کرونا و آلوده در صدد خرید و اجاره آپارتمان در این محله‌ها هستید قبل از هر کاری به شما پیشنهاد می‌کنیم که با چند کلیک ساده به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید مراجعه کنید و با مشاهده فایل‌های خرید و اجاره آپارتمان به بازدید غیرحضوری واحدهای مسکونی متنوعی پرداخته و گزینه‌ای متناسب با بودجه و خواسته خود را بیابید.

در این حالت علاوه بر اینکه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بازدید شمار بیشتری واحد مسکونی می‌پردازید بلکه قدرت انتخاب بیشتری را خواهید داشت و در نهایت بهترین گزینه را برای سکونت خود و خانواده خواهید داشت زیرا سامانه هوشمند و تخصصی کیلید زمینه‌های انتخابی مناسب و مقرون‌به‌صرفه را برای کاربران فراهم کرده است.


کد مطلب: 789709

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/789709/کیلید-بهترین-محله-های-تهران-خانه-اجاره-کنید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com