کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر کشور:

عده‌ای اصرار داشتند مردم را در روزهای برفی بترسانند

5 بهمن 1400 ساعت 23:40

وزیر کشور گفت: عده‌ای اصرار داشتند که در این روزهای برفی با دروغ‌پراکنی مردم را بترسانند.


به گزارش جهان نیوز، احمد ‌وحیدی وزیر کشور امشب در جلسه ستاد بحران استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم(س) استانداری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک این ایام و در پیش بودن دهه مبارک فجر اظهار داشت: در طول این روزهای اخیر وضعیت استان را از استاندار کردستان پیگیر بودم.

وی با بیان اینکه بارش‌های اخیر شادی مضاعفی برای مردم کردستان ایجاد کرد گفت: بارش‌های اخیر باعث حل مشکلات بخش کشاورزی مناطق کشور شد در حالی‌ که اوایل سال پیش‌بینی این بود که سال کم‌آبی باشد اما خوشبختانه اینها محقق نشد و لطف و برکات الهی جایگزینش شد.

وزیر کشور با بیان اینکه نگران خالی‌ شدن سدها و زحمات و دسترنج کشاورزان بودیم که خوشبختانه با عنایت الهی دغدغه‌ها برطرف شد تصریح کرد: حجم بارش‌های اخیر در طول 15 سال و در استان کردستان در چند دهه گذشته بی‌سابقه بود اما تدبیر بسیار خوب بود و آسیب فوتی نداشتیم.

وی با بیان اینکه در بارش‌های اخیر با همکار پلیس و راهداری جاده‌ها به‌موقع کنترل شد، افزود: از سپاه، ارتش، هلال‌احمر و خود مردم که به یاری گرفتاران در برف شتافتند، تشکر می‌کنم.

وحیدی با ابراز خرسندی از اینکه هیچ روستایی در استان کردستان مسدود نیست، بیان کرد: عدهه‌ای اصرار دارند که مردم را بترسانند و با دروغ‌پراکنی دنبال انحراف افکار عمومی هستند.


کد مطلب: 789687

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/789687/عده-ای-اصرار-مردم-روزهای-برفی-بترسانند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com