چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

باند قاچاق سلاح و مهمات در ارومیه منهدم شد

سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب: 789681
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از انهدام باند قاچاق سلاح و کشف 15 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در شهرستان ارومیه خبر داد.
باند قاچاق سلاح و مهمات در ارومیه منهدم شد
به گزارش جهان نيوز، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی سرهنگ ایرج حسن‌خانی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه قاچاق و فروش سلاح در سطح شهرستان ارومیه رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و با انجام اقدامات فنی پلیسی در نهایت موفق شدند همه اعضای این باند را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی، در یک عملیات ضربتی در ورودی شهر خودروهای قاچاقچیان را توقیف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: در بازرسی انجام شده از خودروهای متهمان، ۱۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۱ قبضه کلت جنگی کشف شد که در این راستا ۴ متهم دستگیر و ۲ دستگاه پژو و پراید توقیف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *