جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کلاهبرداری با عنوان فروش اینترنتی خودرو

سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 789669
تاکنون ۶۵ پرونده مرتبط با متهم مبنی بر فروش خودرو به صورت مجازی در نقاط مختلف کشور شناسایی شده است.
کلاهبرداری با عنوان فروش اینترنتی خودرو
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور گفت: در پی ارجاع پرونده‌هایی به پلیس فتا یکی از استان‌های جنوبی کشور مبنی بر مشاهده آگهی در بازار‌های آنلاین با موضوع فروش خودرو و به دنبال آن کلاهبرداری از قربانیان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، معاون اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور گفت: متهم با معرفی خود تحت عنوان کارمند ارگان‌های دولتی و وکیل دادگستری اقدام به کلاهبرداری کلان از شهروندان تحت عنوان فروش خودرو می‌کرد.

متهم پرونده در یکی از شهرستان‌های کشور دستگیر شد و در بازرسی از محل اختفای وی ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه مورد استفاده در فرآیند ارتکاب جرم کشف شد.

از ابتدای دی امسال ۱۲ فقره کلاهبرداری رایانه‌ای در بستر بازار‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی خارجی به ارزش مالی ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان شناسایی و منهدم و ۱۸ نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *