جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۵

صبرکن: من و محمود پاکنیت آبروی چندین ساله خود را با کارهای سخیف از بین نمی‌بریم

سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 789666
امروزه برخی تهیه کنندگان می‌خواهند دستمزد ده سال پیش را به من بدهند، انگار که در این روزگار زندگی نمی‌کنند و نمی‌بینند که خرج و گذران معیشت چقدر سخت شده است، من متوجه نمی‌شوم که چرا همه چیز افزایش دارد جز دستمزد بازیگران پیشکسوت.
صبرکن: من و محمود آبروی خود را از بین نمی‌بریم
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، مهوش صبرکن در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول کار خاصی نیستم، پیشنهادات زیادی برای بازی دارم، اما فعلا ترجیح می‌دهم با این دستمزد‌های خنده دار در کاری بازی نکنم، البته سریال «سایه‌های رعنا» را بازی کرده ام که در انتظار نوبت پخش است.  

وی درباره مشکل دستمزد بازیگری اضافه کرد: واقعیت اینکه امروز برخی تهیه کنندگان می‌خواهند دستمزد ده سال پیش را به من بدهند، انگار که در این روزگار زندگی نمی‌کنند و نمی‌بینند که خرج و گذران معیشت چقدر سخت شده است، من متوجه نمی‌شوم که چرا همه چیز افزایش دارد جز دستمزد بازیگران پیشکسوت. 

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» در همین رابطه ادامه داد: متاسفانه در اکثر کار‌هایی که پیشنهاد می‌شود پول خوبی نمی‌دهند یا اگر هم در ابتدا صحبت از دستمزدی معقول شود در پرداخت اقساط جان آدم را به لبش می‌رسانند، طی این مدت گذشته کار‌هایی بوده که دستمزد خوبی داشته اند، من سر پروژه رفته ام و بازی ام تمام شده است، وقتی نوبت به پرداخت دستمزد و قسط‌ها رسیده من بدو ؛ آهو بدو، در این وضعیت هیچ حمایتی هم از ما صورت نمی‌گیرد و اگر کسی پولمان را ندهد علنا نمی‌توانیم آن طلب را وصول کنیم. گا‌ها کار به جایی می‌رسد که خود بازیگر بعد از ماه‌ها دویدن به دنبال حقش خسته شده و قید پولش را می‌زند. 

وی درباره دلیل غیبتش در سینما افزود: این که بگویم سینما تا چه حد درگیر لابی، مافیا و دوستی‌ها شده تکراری است، همه این را می‌دانند و هیچکس هم نمی‌خواهد کاری کند، در این مدت بار‌ها پیشنهاد سینما داشته ام، اما هیچکدام از نقش‌ها را دوست نداشتم و اگر معدود نقش خوبی هم بوده به دلیل تداخل با سریال نتوانستم در آن حضور پیدا کنم.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در همین رابطه ادامه داد: نه من و نه همسرم محمود پاک نیت هیچگاه خودمان را درگیر مافیای سینما نکرده و نمی‌کنیم، با هیچکسی دوست نیستیم و اگر در کاری هم حضور داریم به واسطه پیشنهادات است، هیچگاه نخواسته و نمی‌خواهیم که خودمان را براساس دوستی‌ها به کاری برسانیم، طبیعتا حضور در سینما برای هر بازیگری جذاب است، اما ما این حضور را به هر بهایی رقم نمی‌زنیم. 

وی در همین رابطه ادامه داد: من و همسرم سالهاست که مشغول بازیگری هستیم، مردم از ما می‌پرسند که چرا کم کار می‌کنید، اما ما هیچ جوابی نداریم که به آن‌ها بدهیم، آن‌ها حتی حاضرند کار بد بازی کنیم، اما ما را ببینید، متاسفانه نمی‌توانیم در هر کاری با هر کارگردانی کار کنیم، سال‌ها با کار‌های مختلف برای خودمان آبرویی ذخیره کردیم که نمی‌خواهیم با یک کار بد آن را پیش مردم از بین ببریم. 

صبرکن درباره احتمال حضور خود و همسرش در دو سریال «حضرت موسی (ع)» و «سلمان فارسی» خاطرنشان کرد: از سمت پروژه «حضرت موسی (ع)» هنوز هیچ صحبتی صورت نگرفته است، در مورد سریال «سلمان فارسی» هم گفت‌وگو‌هایی شکل گرفته، اما محمود پاک‌نیت این روز‌ها ترجیح می‌دهد که سر پروژه‌های تاریخی و طولانی نرود، زیرا در این سن بسیار سخت و طاقت فرسا است، این پروژه‌ها انرژی زیادی را می‌طلبد و ما خسته‌تر از آن هستیم که روزی ۱۵ ساعت جلوی دوربین برویم یا ۵ سال درگیر یک پروژه باشیم. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا عالی بودید
ف
Iran, Islamic Republic of
واقعا عاشق بازیهای زیبای خانم مهوش صبرکن و همسر گرامیشون آقای پاک نیت هستم ..
Iran, Islamic Republic of
وضعتون خوبه پس؟ از یک طرف می نالید از یک طرف کلاس میذارید و هرکاری رو قبول نمی کنید؟
محمدی
Iran, Islamic Republic of
زوج هنرمند ایرانی بی حاشیه و الگو هستن خدایی
Canada
....