کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روایت امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به روسیه؛

پوتین ۱۰ دقیقه منتظر نماز رئیس جمهور بود/ از قبل گفته بودیم که هنگام اذان مذاکرات متوقف شود/ پوتین با شتاب به استقبال رئیسی آمد +فیلم

5 بهمن 1400 ساعت 8:50

وزیر امور خارجه در رابطه با نماز رئیسی هم گفت: ما از قبل گفته بودیم که از اذان مغرب باید مذاکرات متوقف شود و پوتین 10 دقیقه منتظر رئیسی ماند تا نمازش تمام شود.


به گزارش جهان نیوز، وزیر خارجه کشورمان در مراسم اختتامیه اولین کنفرانس ملی ایران و همسایگان با اشاره به سفر رئیسی به روسیه و حاشیه های مرتبط با آن گفت: رئیس جمهور روسیه از قبل از حضور آقای رئیسی در اتاق منتظر ایشان قدم می زد و وقتی آقای رئیسی وارد شد ، پوتین با شتاب به استقبال او آمد.

حسین امیر عبدالهیان در رابطه با نماز رئیسی هم گفت: ما از قبل گفته بودیم که از اذان مغرب باید مذاکرات متوقف شود و پوتین 10 دقیقه منتظر رئیسی ماند تا نمازش تمام شود.

فیلم

وزیر خارجه همچنین گفت: آمریکایی‌ها دائما درخواست مذاکره مستقیم را مطرح می‌کنند، اما ما در جمع بندی خود به این نقطه نرسیدیم. اگر در روند مذاكرات به مرحله‌اي برسيم كه لازمه رسيدن به يك توافق خوب با تضمين بالا سطحي از گفت‌وگو با امريكا باشد، آن را ناديده نخواهيم گرفت.

امیرعبداللهیان درباره مذاکرات وین نیز گفت: آن‌چه برای ما مهم است این است که زمانی مردم در جریان جزئیات قرار بگیرند که در میز مذاکرات به نتیجه مشخصی رسیده باشیم و امیدوارم به آن نقطه نزدیک شویم.


کد مطلب: 789591

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/789591/پوتین-۱۰-دقیقه-منتظر-نماز-رئیس-جمهور-قبل-گفته-بودیم-هنگام-اذان-مذاکرات-متوقف-شود-شتاب-استقبال-رئیسی-آمد-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com