سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۳
جانشین فرمانده کل سپاه:

آمریکایی‌ها حتی یک روز را هم برای دشمنی با ایران از دست نداده‌اند/ فکر می‌کردند جنگ یمن هفت روزه تمام می‌شود/ فقط نمی از انقلاب اسلامی به یمن رسیده

يکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 789400
سردار فدوی گفت: آمریکایی‌ها به عنوان شیطان بزرگ‌ یک روز را هم برای دشمنی با انقلاب اسلامی‌ از دست ندادند.
آمریکایی‌ها حتی یک روز را هم برای دشمنی با ایران از دست نداده‌اند/ فکر می‌کردند جنگ یمن هفت روزه تمام می‌شود/ فقط نمی از انقلاب اسلامی به یمن رسیده
به گزارش جهان نيوز، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در چهاردهمین جشنواره جوان سرباز سپاه اظهار داشت: 43 سال است که نبرد خبائث عالم به رهبری آمریکا با انقلاب اسلامی در جریان است اما نتوانستند این انقلاب را با شکست مواجه کرده و بلکه جلوی ‌رشد آن را هم نتوانستند بگیرند. زیرا به بخش‌هایی از آنچه تکالیف خداوند بوده ‌عمل کردیم و البته در برخی موارد نیز به شروط ‌تعیین شده از سوی ‌خداوند عمل نکردیم.

وی افزود: آمریکایی‌ها به عنوان شیطان بزرگ‌ یک روز را هم برای دشمنی با انقلاب اسلامی‌ از دست ندادند زیرا از 24 بهمن 1357 در کردستان با شلیک ‌گلوله تا امروز دشمنی خود‌ را با ما آغاز و ادامه دادند ولی با این وجود نتوانستند حتی یک ‌پیروزی را هم در مقابل این انقلاب به دست نیاورند.

سردار فدوی اضافه کرد: آنها نه‌تنها در برابر انقلاب اسلامی ایران نمی‌توانند از یک‌ ‌پیروزی خود موردی را بیان کنند بلکه در سایر کشورها هم‌ که نفس جمهوری اسلامی ایران به آنجا رسیده مانند عراق، افعانستان، لبنان و یمن هم نتوانستند به پیروزی دست یابند‌.

وی تاکید کرد: در یمن که فقط نم انقلاب اسلامی و نفس پاسداران به آنجا رسیده باعث شده تا آنهایی که با ملت یمن در جنگ هستند به هر کسی متوصل شوند تا بلکه بتوانند به نحوی از باتلاقی خودشان آن را ایجاد کردند، بیرون بیایند زیرا آنها تصور‌ می‌کردند ‌یک‌هفته‌ای به پیروزی می‌رسند ولی الان نزدیک هفت سال است از مدرن‌ترین سلاح‌ها هم استفاده می‌کنند ولی در زمین نمی‌توانند در یمن به پیروزی برسند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: همان‌گونه که عنوان شد همه مستکبرین عالم با هم ‌علیه انقلاب اسلامی متحد شدند ولی تاکنون نتوانستند به پیروزی برسند حال وقتی در مقابله با استکبار اجازه ندادیم در جنگ سخت به پیروزی برسند، این شیوه را می‌توان در سایر عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز اجرا کرد و به پیروزی رسید.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: آمریکا دشمن ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Darius
Iran, Islamic Republic of
ماشاءالله به سردار. از جیغ بنفش ضد انقلاب معلومه که سپاه مقتدر باز هم زد توی هدف
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا بر سپاه پاسداران وهمه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران. خداقوت خسته نباشید.