سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲

معرفی یک شرکت صنعتی و با سابقه در زمینه کارخانه سازی

يکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 789382
معرفی یک شرکت صنعتی و با سابقه در زمینه کارخانه سازی
 پویا ماشین یکی از آن کارخانه هایی است که تک تک پرسنل آن به تعهدات خود بسیار پایبند هستند و وقت شناسی و کیفیت در کار را سرلوحه خودشان در همه جوانب تولید محصولات قرار داده‌اند.

 زمینه اصلی فعالیت شرکت پویا ماشین تک تولید انواع تجهیزات مورد نیاز کارخانه و نصب و اجرای صفر تا صد عملیات کارخانه سازی می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا خدمات این شرکت را برای شما شرح دهیم.
 
مزایای پویا ماشین
پویا ماشین به دلیل دارا بودن سوله های مستقل و مجزا برای تولید ادوات صنعتی توانسته است با ارائه قیمت‌های رقابتی در بازار همیشه مشتریان خود را راضی نگه دارد. این شرکت کیفیت را اولویت اول خود قرار داده است و توانسته مشتریانی از صنایع مختلف و در تمام نقاط کشور داشته باشد. در زیر به صورت خلاصه به مزایای پویا ماشین و خدمات آن‌ها اشاره می‌کنیم.

. ارائه قیمت های رقابتی

. مشاوره رایگان

. انجام صفر تا صد خدمات

. استفاده از روش های نوین صنعتی برای تولید همچون جدیدترین متد های جوشکاری

. وقت شناسی و تعهد به زمان در ارائه پروژه ها

. تخصص در صنایع مختلف

. ارائه استانداردهای به روز جهانی

. ارائه کنترل کیفی های دقیق با جدیدترین متد روز دنیا

. ارائه طراحی رایگان در بعضی از خدمات

خدمات پویا ماشین
ماشین ارائه دهنده خدمات کارخانه سازی در صنایع مختلف می باشد که به صورت مختصر در زیر آنها می پردازیم.

مخازن نفتی
انواع مخازن ذخیره نفتی در پویا ماشین به صورت سقف ثابت و متحرک ساخته می شوند. این مخازن در انواع صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و پالایشگاه کاربرد دارد. پویا ماشین افتخار همکاری با شرکت‌های بزرگ پالایشی و پتروشیمی را در سابقه کاری خود داشته است و به همین رو می‌تواند این اطمینان را به شما بدهیم که خدماتی با کیفیت از ما دریافت می‌کنید.

ساخت انواع مخازن و راکتورهای سوپرآلیاژی
 این مخازن دارای قابلیت گرم و سرد کردن محتویات داخل آن ها می باشند. همچنین قابلیت نصب همزن در دسترس می باشد. استاندارد ساخت مخازن نفتی بسیار اهمیت دارد.

راکتور کربن استیل و استنلس استیل
 در پویا ماشین شما می توانید سفارش انواع تجهیزات تحت فشار را داشته باشید که در صنایع نفتی و پتروشیمی در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. همچون مبدل های حرارتی راکتور کربن استیل و راکت استنلس استیل. ما در پویا ماشین با توجه به نیاز شما می توانیم انواع راکتورهای کربن استیل و استنلس استیل را تولید نماییم. این راکتورها در انواع صنایع مختلف کاربرد دارند و با بهترین کیفیت و متریال و تکنیک های جدید جوشکاری روز دنیا به درب کارخانه شما تحویل داده می‌شوند.


اتوماسیون و برق صنعتی
 اتوماسیون صنعتی این روزها نیاز هر کارخانه‌ای است. شما با خدمات اتوماسیون پویا ماشین می تواند هزینه های خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و همان خدمات را با کیفیت بهتر با قیمت مناسب تر در کارخانه خود پیاده سازی نمایید.

اسپری درایر
اسپری درایر به نوعی از درایر ها گفته می شود که در صنایع مختلف غذایی و غیره کاربرد دارند و جهت خشک کردن مواد شیمیایی و پودر کردن آن ها به کار می روند.

استراکچر صنعتی
در پویا ماشین تولید هم استراکچر های ساختمانی و هم استراکچر های نفتی را به صورت کاملاً تخصصی انجام می دهیم و تجربه انجام چندین پروژه صنعتی نفتی و گازی در کارنامه خود داریم. این استراکچر ها با طراحی منظم و دقیق خود می‌توانند تضمین استحکام را برای شما به ارمغان بیاورند.

درام دایر و فلیکر
در تبدیل مواد شیمیایی از مایع به جامد کاربرد دارد که در صنایع مختلف به کار می روند.

انواع استیل بلت و نوار نقاله
 ما در پویا ماشین قادر به ساخت انواع نوار نقاله که مورد نیاز برای حمل مواد و محصولات در بین خطوط تولید کارخانجات می‌باشد، هستیم. نقاله‌ها با توجه به نیاز شما و طول مورد نیاز طراحی می‌شوند.

برج های تقطیر
برج های تقطیر که در صنایع مختلف نفتی و شیمیایی پالایشگاهها و پتروشیمی‌ها کاربرد دارند، لازمه هر صنعت نفت و گازی می‌باشند.

انواع مبدل ها
در پویا ماشین انواع مبدل‌ها را برای کارخانه شما با بهترین کیفیت و متریال تهیه می‌کنیم.

ارتباط با پویا ماشین
برای ارتباط با پویا ماشین می توانید از طریق سایت پویا ماشین تک اقدام فرمایید یا با شماره های مندرج در بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید.
 
با پویا ماشین کارخانه رویاهایت رو بساز
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *