چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۱
۴

خاندوزی: پرداخت وام‌های بدون ضامن آغاز شد

شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب: 789353
وزیر امور اقتصادی و دارائی از آغاز پرداخت بدون ضامن تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان از سوی بانک‌های زیرمجموعه این وزارتخانه به افراد حقوق‌بگیر و مستمری‌بگیر دارای رتبه اعتباری مناسب خبرداد.
خاندوزی: پرداخت وام‌های بدون ضامن آغاز شد
به گزارش جهان نيوز، سید احسان خاندوزی، در توئیتر نوشت: الوعده وفا؛ با بخشنامه وزارت اقتصاد و پیرو جلسه هفته قبل آقای رئیس‌جمهور، بانک‌های زیرمجموعه این وزارت مکلف شدند تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان افراد حقوق‌بگیر و مستمری‌بگیر دارای رتبه اعتباری مناسب (از بانک محل دریافت حقوق خود) را "بدون ضامن" انجام دهند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور هفته گذشته در نشست با تیم اقتصادی دولت و مدیران ارشد بانک‌های دولتی و خصوصی به بانک‌ها دستور داد که نوع وثیقه‌گذاری وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان را به‌گونه‌ای تغییر دهند تا مردم بتوانند بر مبنای اعتبارسنجی تسهیلات خُرد را آسان‌تر دریافت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
....
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
لطفا نام بانکهایی که اینگونه وام ها را میدهند اعلام فرمائید .
حسین
Iran, Islamic Republic of

نه تنها وام بدون ضامنی نیست بلکه شما با این تعریفی که کردید هم چنان دولتی ها و کارمندان دولت و علی الخصوص کارمئدان بانکها هستند که از وامها بهره مند میشوند و مثل همیشه قشر کارگر که بیشترین زحمت را در این جامعه می کشند و هیچ حامی ندارند هم چنان باید نظاره گر..
Iran, Islamic Republic of
بنده در بانک قرض الحسنه مهر سپرده جهت دریافت وام گذاشتم چند ماه است به دلیل نداشتن دو ضامن کارمند دولتی نتونستم وام را دریافت کنم ضمنا بازنشسته تامین اجتماعی هم هستم