کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چهره نزدیک به لاریجانی: وضع اقتصادی فاجعه است/ مردم دارند تلف می‌شوند

2 بهمن 1400 ساعت 15:05

روی کره جنوبی متمرکز نباشیم، عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه و چین هیچ کدام پول ما را نمی دهند.


گروه سیاسی جهان نیوز: جعفرزاده ایمن آبادی، از چهره های نزدیک به لاریجانی و جزو وکیل الدوله های روحانی در مجلس سابق گفته است: وضع اقتصادی کشور فاجعه است مردم دارند تلف می شوند. روی کره جنوبی متمرکز نباشیم، عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه و چین هیچ کدام پول ما را نمی دهند. امیدواریم با توافق وین، پول های ایران آزاد شود و وضعیت بازار ارز، رسیدگی به پروژه های عمرانی، اشتغال و معیشت مردم سامان بگیرد.

گفتنی است بانیان وضع کنونی کشور که در زمان تکیه بر صندلی های دولت و مجلس اوضاع معیشتی مردم را به این نقطه رساندند، سعی می کنند در جایگاه مطالبه گری قرار بگیرند و زمان سپری شده از دولت سیزدهم برای جبران خرابی ها را زمان زیادی نشان دهند. از سوی دیگر برای تعلیق اقتصاد کشور به مذاکرات که در دولت آیت الله رئیسی بنای جدی بر نهی از این موضوع خسارت بار وجود دارد، به شدت فعال هستند.

گفتنی است رئیس جمهور و دولتمردان به طور شبانه روزی در حال فعالیت هستند و در همین مدت کوتاه آمارهای قابل تقدیری از واکسیناسیون، فروش نفت، رشد صادرات غیرنفتی، مدیریت بازار و اصلاح رویه های غلط پایه گذاری شده مخابره شده است؛ اما بانیان این خرابی ها که جریان مخالف دولت را تشکیل می دهند و رسانه های نسبتا قابل توجهی را هم در اختیار دارند، در سنگ اندازی، تلقین پروژه ناکامی، اختلاف افکنی و به طورکلی ناامیدسازی مردم سنگ تمام گذاشته اند.

درباره «جعفرزاده ایمن آبادی» بیشتر بخوانید:
یک قرن دیگر تاریخ درباره برجام قضاوت خواهد کرد
به ما ظلم شد و نتوانستیم در مجلس جدید حضور داشته باشیم

روحانی آرزوی ۱۰۰ ساله مردم ایران را برآورده کرد!
خاتمی در کمال آرامش در حال خدمت به انقلاب است
ترامپ «نامردی» کرد/ مشکلات کشور به این دلیل است
در تاریخ به نبود امثال لاریجانی افسوس می‌خوریم
دلواپسان اجازه ندادند از فرصت دوره اوباما استفاده کنیم


کد مطلب: 789331

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/789331/چهره-نزدیک-لاریجانی-وضع-اقتصادی-فاجعه-مردم-تلف-می-شوند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com