جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پیشنهاد بهترین هولدر موبایل با قیمت مناسب در بازار ایران

پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 789137
پیشنهاد بهترین هولدر موبایل با قیمت مناسب در بازار ایران
همزمان با پیشرفت در تکنولوژی و به تبع آن پیدایش برنامه های مختلف نرم افزاری، گام های بسیاری در جهت تسهیل انجام امور روزانه افراد، برداشته شده است ؛ در این مسیر، انواع برنامه های مسیریاب در هنگام رانندگی را می توان در زمره برنامه هایی قرار دار که بسیار پرکاربرد بوده اند و بسیاری از مشکلات زندگی در کلان شهرهای پر پیچ و خم را حل نموده اند.

از سویی دیگر از مهمترین نکاتی که باید در حین رانندگی مورد توجه قرار بگیرد، داشتن تمرکز و آزادی عمل هر دو دست در هنگام رانندگی است، استفاده از برنامه های مسیریاب بعضا سبب ایجاد اختلال در این مهم می شوند زیرا افراد مجبور به نگه داشتن تلفن همراه خود و نگاه متوالی به صفحه آن هستند. برای جلوگیری از این اتفاق و خطرات آن، هولدر موبایل را می توان یکی از کاربردی ترین وسایل امروزی دانست. با استفاده از هولدر موبایل می توان علاوه بر آزاد نگاه داشتن هر دو دست در هنگام رانندگی، با قرار دادن هولدر در جای مناسب، زاویه دید مناسب تری نیز جهت چک کردن مسیر به وجود آورد. اگر دوست دارید با بهترین هولدر موبایل به قیمت مناسب در بازار ایران آشنا شده و برای خرید یکی از آنها اقدام نمایید، این متن را مطالعه کنید. ما قصد داریم بهترین و کاربردی ترین هولدرها را به شما معرفی کنیم. امیدواریم که با خرید این شیء کاربردی، شاهد کاهش تصادفات در جاده ها باشیم.

برای خرید هولدر به چه نکاتی توجه نکنیم؟
اگر می خواهید یک هولدر بی استفاده و بدون کاربرد خریداری کنید به نکاتی که در ادامه ذکر خواهیم کرد، توجه نکنید:

اندازه موبایل و متناسب بودن آن با هولدر
اگر قصد دارید هولدر موبایلی که برای ماشین خریداری می کنید بی استفاده باشد، به تناسب میان اندازه هولدر و موبایل توجه نکنید. به این دلیل که گوشی های هوشمند از نظر ابعاد و اندازه با هم تفاوت هایی دارند توصیه می شود برای خرید هولدر حتما حواستان به اندازه موبایل باشد.

امکانات جانبی
از دیگر مواردی که می تواند به شما کمک کند تا یک هولدر نامناسب برای گوشی خود خریداری کنید، بی توجهی به امکانات جانبی است که در آن به چشم می خورد. برخی از هولدرها، تنها در نقش یک نگهدارنده ظاهر نشده و از امکانات دیگری، همچون شارژ گوشی بهره می برند. اگر نمی خواهید در حین قرار گرفتن گوشی بر روی هولدر، از زمان به نحو احسن استفاده و گوشی را شارژ کنید، به این مورد توجهی نداشته باشد.

نوع هولدر
از دیگر مسائلی که به شما کمک می کند یک هولدر ناکارآمد خریداری کنید، بی توجهی به نوع هولدر است. معمولا محل قرار گرفتن هولدر است که نوع آن را مشخص می کند.

اگر برایتان مهم نیست که این وسیله را کجا قرار دهید و یا در مورد بهترین جای قرار دادن این نگهدارنده، ایده و نظری ندارید لازم نیست به این مورد توجه زیادی نشان دهید.
 
 

انواع هولدرهای موجود در بازار ایران
  • گیره ای
    چسبی
در ادامه قصد داریم هر یک از انواع هولدر را معرفی کرده و برای آشنایی شما با انواع این وسیله کاربردی، نکاتی را ارائه کنیم.

هولدرهای مغناطیسی
یکی از انواع نگهدارنده گوشی در بازار ایران، هولدر آهنربایی و یا مغناطیسی است. به دلیل مزیت هایی که این نوع هولدر دارد، فروش آن در ایران قابل توجه است. این مزیت ها به شرح زیر هستند:
  • بالا بودن عمر و دوام هولدر
    قابلیت شارژ گوشی در حالت بی سیم
    محکم نگهداشتن گوشی بر روی نگهدارنده
    بالا بودن سرعت در برداشتن و گذاشتن گوشی بر روی نگهدارنده
در زمان خرید به قدرت مگنت قرار داده شده در این هولدر توجه داشته باشید؛ زیرا برخی انواع آن که قدرت آهنربایی بالایی ندارند، نمی توانند با تمام توان، گوشی را نگه داشته و گوشی به راحتی از روی هولدر سُر خورده و سقوط می کند.
 

هولدرهای گیره ای
یکی از رایج ترین هولدرهای موجود در بازار ایران، هولدرهای گیره ای هستند. در قسمت پشتی این هولدر، یک پایه قرار داده شده و به همین دلیل به راحتی می توان آن را بر روی کولر ماشین نصب کرد. این نوع هولدر مزیت های زیر را دارد:
  • هولدر گیره ای مانع از دید و تسلط راننده در هنگام رانندگی نخواهد شد.
    همان طوری که اشاره کردیم، این نوع هولدر به راحتی بر روی کولر ماشین نصب می شود و به همین سبب، توجه سارقان به آن جلب نشده و گوشی مورد سرقت واقع نخواهد شد.

    تسلط کافی به نمایشگر موبایل از دیگر مزیت های خرید این نوع هولدر است.
البته با وجود مزیت های قابل توجهی که در این مدل می توان شاهد بود، یک عیب فنی داشته و آن هم خراب شدن باتری در اثر برخورد هوای گرم با گوشی است. در فصل زمستان که بخاری روشن می شود، برخورد مستقیم هوای گرم به بدنه گوشی، باعث خراب شدن و آسیب باتری می شود.

هولدرهای مکنده
از دیگر هولدرهای محبوب در ایران، هولدرهای مکنده هستند. این هولدر، دو گیره در طرفین دارد که گوشی را به اصطلاح مکیده و مانع از افتادن آن می شود. برخی انواع بی کیفیت این نوع هولدر، بعد از مدتی خاصیت ساکشن و یا مکندگی خود را از دست داده و بلا استفاده می شوند.

در ضمن از آنجایی که تکیه گاه این هولدر بر روی شیشه جلویی ماشین قرار داده می شود، راننده تسلط کافی نسبت به جلو نداشته و این یکی از عیوبی است که می توان در مورد این هولدر اشاره داشت.

هولدرهای چسبی
نوع دیگری از هولدرهای موجود در بازار که آن نیز طرفداران خود را دارد، هولدرهایی هستند که به آنها چسبی می گویند. این مدل برای تمام کسانی که به دنبال نگهدارنده های ارزان قیمت هستند، مدل بسیار مناسبی به شمار می رود؛ زیرا قیمت آن از سایر نگهدارنده های موجود در بازار کمتر می باشد. در موقع خرید این نگهدارنده موبایل به فکر زمانی که می خواهید آن را جدا کنید نیز باشید. این نوع هولدر، به سختی از جای خود جدا می شود و در ضمن، ممکن است جای چسب بر روی شیشه ماشین باقی مانده و ظاهر نازیبایی را برای شیشه جلویی ماشین به وجود آورد.
 
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *