جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

نمایش مضحک سفیر اسرائیل در سازمان ملل+فیلم

چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب: 789100
سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در نمایشی مضحک با آوردن یک سنگ بزرگ به سازمان ملل و با اشاره به اینکه فلسطینیان با سنگ ساکنان اراضی اشغالی را می‌زنند، خواستار تروریستی خوانده شدن این اقدامات شد.
نمایش مضحک سفیر اسرائیل در سازمان ملل+فیلم
به گزارش جهان نيوز، کانال ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی، شامگاه امروز (چهارشنبه)، گزارش داد که «گیلعاد اردان» سفیر این رژیم در سازمان ملل متحد با سنگی بزرگ در جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد حاضر شده است.

سفیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مضحک و با اشاره به سنگی بزرگ که آن را با خود به جلسه شورای امنیت برده بود، گفت که فلسطینی‌ها با سنگ ساکنان اراضی اشغالی را می‌زنند در حالی که این اقدامات «تروریستی» خوانده نمی‌شوند.

گیلعاد اردان به عنوان نماینده رژیمی که بارها با موشک و بمب ساکنان فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار داده در ادامه اظهارات خود از بی‌توجهی سازمان ملل به «سنگ‌پرانی فلسطینیان» انتقاد کرد.
 
  اردان همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این ادعا که فلسطینی‌ها درباره محله شیخ جراح در قدس اشغالی روایت‌های دروغین منتشر می‌کنند، به عملیات اخیر صنعاء علیه ابوظبی پرداخت و بر حمایت تل‌آویو از امارات تأکید کرد.

او همچنین بدون اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه، به تکرار ادعاهای همیشگی این رژیم علیه ایران پرداخت و این کشور را به ناامن‌سازی منطقه متهم کرد.

اظهارات سفیر رژیم صهیونیستی درباره سنگ‌پرانی فلسطینیان در حالی مطرح می‌شود که پیشتر روزنامه عبری‌‌زبان «هاآرتص» اذعان کرده بود که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی تنها در جنگ اخیر با غزه با بمباران این باریکه ۶۷ کودک را به شهادت رسانده‌اند.

این روزنامه عبری‌زبان با انتشار تصاویر تمام این ۶۷ کودک فلسطینی، در بخشی از گزارش خود درباره چگونگی به شهادت رسیدن برخی از این کودکان نوشته بود، «"حماده" سیزده‌ساله و "عمار" ده‌ساله از آرایشگاه بازگشته بودند. "یحیی" سیزده‌ساله برای خرید بستنی رفته بود و جسد "امیره" شش‌ساله، "اسلام" هشت‌ساله و "محمد" نه‌ماهه زیر آوار پیدا شد» 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یاد کلید دولت حسن روحانی افتادم