چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

با دیدوگرام به سادگی در اینستاگرام تبلیغ کنید

چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 789024
با دیدوگرام به سادگی در اینستاگرام تبلیغ کنید
اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا و کشور ما است که برای اشتراک گذاری عکس و فیلم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شبکه اجتماعی مطرح با داشتن میلیون‌ها کاربر ایرانی، یک بستر فوق‌العاده برای بازاریابی و معرفی کسب و کارها است.

در حقیقت تبلیغات در اینستاگرام یکی از موثرترین شیوه‌های بازاریابی دیجیتال است که می‌تواند به رشد کسب و کار شما کند. صاحبان کسب و کارها می‌توانند با تبلیغ در اینستاگرام، برند خود را به بخش عظیمی از جامعه هدف معرفی کنند و فروش خود را افزایش دهند.

پیشنهاد می‌کنیم برای رونق کسب و کار خود، حتما حضور در اینستاگرام را جدی در نظر بگیرید و سعی کنید وقت و هزینه مناسبی را برای آن اختصاص دهید. چرا که اینستاگرام یکی بستر فوق‌العاده است که می‌توانید با صرف هزینه پایینی از آن استفاده کنید.

فرض کنید بخواهید یک بیلبورد تبلیغاتی را برای گسترش کسب و کار خود انتخاب کنید و آن را اجاره کنید. مطمئناً برای این کار بایستی هزینه قابل توجهی بپردازید و هرگز نیز متوجه نخواهید شد چه تعداد مخاطب از آن بیلبورد بازدید کرده است. اما برای تبلیغ در اینستاگرام نیاز به آن هزینه بالا نخواهید داشت و می‌توانید به سادگی بررسی کنید که چه تعداد از آگهی و تبلیغ شما دیدن کرده‌اند.

با کمک تبلیغات در اینستاگرام، صاحبان کسب و کارها می‌توانند از سراسر کشور مشتریان جدیدی پیدا کنند و کسب و کار خود را گسترش دهند. البته پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه بدون رعایت اصول به تبلیغات نپردازید. بهتر است برای تبلیغات در اینستاگرام از مشاوران و متخصصین کار بلد بهره گیرید. در این صورت قادر خواهید بود، موثرترین تبلیغات را داشته باشید. اگر قصد دارید به صورت اصولی به تبلیغات در اینستاگرام بپردازید، قطعا دیدوگرام می‌تواند به شما کمک فراوانی کند.

دیدوگرام یک سرویس همه جانبه برای بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی مطرح است. دیدوگرام می‌تواند در راستای تبلیغات موثر و پربازده در اینستاگرام، شما را یاری دهد.

با دیدوگرام به سادگی در اینستاگرام تبلیغ کنید
با توجه به محبوب بودن اینستاگرام در داخل کشور نبست به سایر شبکه‌های اجتماعی، مجموعه دیدوگرام برای تبلیغات در این پلتفرم محبوب پلن‌ها و برنامه‌های متعددی را در نظر گرفته است. صاحبان کسب و کارها می‌توانند به وب سایت دیدوگرام به آدرس https://www.didogram.com/blog/ مراجعه کنند و خود نوع پلن تبلیغاتی را انتخاب کنند. همچنین می‌توانید برای مشاوره نیز به مجموعه دیدوگرام مراجعه کنید و از تخصص و تجربه کارشناسان دیدوگرام استفاده کنید. از جمله پلن‌ها دیدوگرام برای تبلیغات موثر و پربازده کسب و کارها در اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

• تبلیغات در صفحات اینستاگرام
• تبلیغات بازدیدی اینستاگرام
• تبلیغات اینفلوئنسری اینستاگرام
• تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

شما می‌توانید بسته به هزینه و اهداف خود، هر یک از موارد بالا را انتخاب کنید و تبلیغات کسب و کار خود را در پلتفرم اینستاگرام انجام دهید. در ادامه به معرفی پلن‌های تبلیغاتی دیدوگرام در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

تبلیغات در صفحات اینستاگرام
در این متد تبلیغاتی، تبلیغ کسب و کار شما در صفحات پربازدید انجام خواهد شد. دیدوگرام در طی فعالیت خود توانسته است در زمینه‌های مختلف، پیج‌های پربازدیدی را به دست آورد. شما می‌توانید با توجه به تعرفه و نوع کسب و کار خود، از این متد تبلیغاتی اینستاگرام دیدوگرام بهره گیرید.

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام
در این پلن تبلیغاتی، خودتان مشخص خواهید کرد که چه تعداد بازدید از آگهی و تبلیغات شما صورت بگیرید. بر همین اساس نیز هزینه تبلیغات شما نیز مشخص خواهد شد. تبلیغات بازدیدی در استوری ایسنتاگرام انجام می‌شود.
اگر قصد دارید ترافیک ورودی سایت خود را افزایش دهید، استفاده از این متد تبلیغاتی دیدوگرام می‌تواند به شما کمک کند.

تبلیغات اینفلوئنسری اینستاگرام
یکی از محبوب‌ترین انواع تبلیغات در اینستاگرام، استفاده از افراد معروف و اینفلوئنسرها است. در این متد تبلیغاتی، افراد تاثیرگذار و مهم فضای مجازی که مخاطبان فراوانی دارند، به تبلیغ محصول و کسب و کار شما می‌پردازند. می‌توانید با استفاده از این شیوه تبلیغاتی، برند خود را به بسیاری از افراد معرفی کنید. در این راستا دیدوگرام با بلاگرها و اینفلوئنسرهای متعددی همکاری می‌کند و شما می‌توانید از این پلن تبلیغاتی بهره گیرید.

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام
تبلیغات اسپانسری اینستاگرام که جز گران‌ترین نوع تبلیغات در پلتفرم اینستاگرام نیز محسوب می‌شود، تبلیغات رسمی اینستاگرام است. در این شیوه تبلیغاتی، خودتان مشخص می‌کنید که تبلیغات برند و محصول شما، برای چه دسته از افرادی به نمایش درآید. در این نوع تبلیغات هوشمند، این شما هستید که مشخص می‌کنید مخاطبان آگهی و تبلیغات شما چه جنسیتی داشته باشند و به چه موضوعاتی علاقه دارند.

با توجه به هدفمند بودن تبلیغات اسپانسری اینستاگرام، این متد تبلیغاتی می‌تواند شیوه تبلیغات بسیار تاثیرگذار و پر بازدهی باشد.

سخن آخر
اینستاگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی حال حاضر ایران و جهان است و کاربران بسیاری دارد. با توجه به تعداد مخاطبان این شبکه اجتماعی، استفاده از تبلیغات اینستاگرامی به یکی از کارآمدترین شیوه‌های تبلیغات و بازاریابی تبدیل شده است. البته که برای تبلیغ در اینستاگرام نیز بایستی به نکات متعددی توجه داشته باشید. پیشنهاد ما این است که برای تبلیغات خود، از متخصصین و مشاورین این حوزه کمک بگیرید.

در مجموعه دیدوگرام متخصصین و مشاوران کارآمد گرد هم آمده‌اند و شما می‌توانید از دانش آن‌ها استفاده کنید. در وب سایت دیدوگرام متدهای تبلیغات متعددی برای پلتفرم اینستاگرام وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به اهداف و بودجه خود، یکی از متدهای تبلیغاتی را انتخاب کنید.

اگر قصد دارید در اینستاگرام تبلیغات پربازده و موثری داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به وب سایت دیدوگرام به آدرس https://www.didogram.com سر بزنید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *