پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

افشای دست نامرئی در اعتراضات منتسب به فرهنگیان

دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 788777
این هشدار بایستی مد نظر فرهنگیان نجیب کشورمان باشد که دشمنان ایران و ایرانی در کمین نشسته‌اند تا هر جرقه‌ای را به آتش تبدیل کنند.
افشای دست نامرئی در اعتراضات منتسب به فرهنگیان
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، حزب اصلاح‌طلب مجمع ایثارگران، از احزاب تحریم‌کننده انتخابات ۱۴۰۰، اخیراً در بیانیه‌ای پیرامون تجمعات منتسب به فرهنگیان نوشته است: در ماه‌های اخیر کشورمان شاهد ظهور نارضایتی و بروز اعتراض فرهنگیان و معلمان زحمتکش در ارتباط با تصویب لایحه‌ «نظام رتبه‌بندی معلمان» در مجلس شورای‌اسلامی بوده است؛ موضوعی که ریشه در گذشته‌های دور دارد و بارها مطرح شده‌است و متاسفانه هربار بجای انجام گفتگو با نمایندگان معلمان و یافتن راهی برای تامین حقوق آنان، با انتساب این حرکت اعتراضی به احزاب و گروههای سیاسی، با واکنشهایی از جنس شنیده نشدن و سرکوب مواجه شده و در نهایت تبدیل به آتش زیر خاکستر شده است.

حزب مذکور اما در بند پایانی همین بیانیه صراحتا از تجمعات مذکور حمایت کرده و می‌نویسد:‌ در انتها «حزب مجمع ایثارگران» ضمن اعلام همبستگی با اعتراضات مدنی و بحق این قشر عظیم و دلسوز از دولت و مسئولان می‌خواهد به مطالبات قانونی فرهنگیان توجه مضاعف نمایند تا ضمن ارزش‌نهادن به منزلت معلمان، فضایی به دور از تنش برای آموزش نسل آینده‌ساز کشور فراهم شود.

*از فرازهای متناقض بیانیه مذکور به روشنی مشخص می‌شود که تنظیم‌کنندگانش آنقدر عجله داشته‌اند که یادشان رفته تناقض صدر و ذیل بیانیه را اصلاح کنند و در حالی که در بند اول مدعی شده‌اند نباید اعتراضات را به احزاب نسبت داد اما در بند پایانی همین بیانیه صراحتا حمایت حزب خود را از اعتراضات اعلام می‌کنند!

فلذاست که اکنون بهتر مشخص می‌شود تجمعات و تظاهراتی که در حین عزم مجلس شورای اسلامی برای تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان صورت می‌گیرد و در آنها شعار علیه نیروی انتظامی سر داده می‌شود از سوی کدام احزاب و گروه‌های معارض حمایت می‌شوند!؟

این هشدار بایستی مد نظر فرهنگیان نجیب کشورمان باشد که دشمنان ایران و ایرانی در کمین نشسته‌اند تا هر جرقه‌ای را به آتش تبدیل کنند. (همانطور که در بیانیه حزب اصلاح‌طلب مذکور نیز عبارت "آتش زیر خاکستر" را دیدیم!)
فذاست که پیگیری مطالبات به‌حق جز از طرق معقول و قانونی یعنی همراهی و همکاری با دشمنی که جز به حمام خون نمی‌اندیشد...

سعید حجاریان، از تئوریسین‌های اصلاح‌طلب زمانی در یک القاگری مدعی شد که شرایط "عام‌البلوی" است. فلذا بدیهیست که هر تجمع ولو کوچکی می‌تواند بهانه دشمن برای ایجاد بلوا باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *