سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۳

قدم زدن زن جوان با گله شیرهای ماده +فیلم

شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 788608
فیلمی از صحنه قدم زدن یک زن جوان همراه با گله شیر‌های ماده مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
قدم زدن زن جوان با گله شیرهای ماده +فیلم
به گزارش جهان نيوز، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه قدم زدن یک زن جوان همراه با گله شیر‌های ماده را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو این زن جوان به دنبال گله‌ای از شیر‌های ماده حرکت می‌کند. بنا به گزارش anytvnews، این ویدئو در یک پارک حیات وحش در کشور کنیا در قاره آفریقا تهیه شده است. در این ویدئو در حالی که شیر‌های ماده در مقابل این زن جوان در حرکت هستند، او در پشت سر آن‌ها به آرامی حرکت می‌کند. در یک صحنه در این ویدئو این زن در حالی که دم یکی از شیر‌ها را گرفته دیده می‌شود.

این ویدئو پس از انتشار در یک پیج اینستاگرام با نام Safarigallery مورد توجه کاربران قرار گرفت و به ویدئویی داغ تبدیل شد.

در شرح این ویدئو آمده است: "شیر‌ها زمانی در سراسر آفریقا، آسیا و اروپا یافت می‌شدند، اما حالا با یک مورد استثناء تنها در آفریقا یافت می‌شوند. آخرین بازمانده‌های شیر آسیایی در پارک ملی ساسان-گیر در هند نگهداری می‌شوند که در واقع برای حفاظت از این گونه‌ها ایجاد شده است. در حال حاضر حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ شیر در این پارک نگهداری می‌شوند. غرش شیر‌ها از فاصله ۵ مایلی شنیده می‌شود. یک شیر می‌تواند در مسافت‌های کوتاه با سرعت ۵۰ مایل بر ساعت بدود و تا ۳۶ پا بپرد."

گفتنی است؛ این ویدئو تاکنون بیش از ۱۰ هزار لایک دریافت کرده است.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *