پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۲

ترفند باز کردن شیشه مربا بدون دربازکن

شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 788604
ممکن است در همه آشپزخانه‌ها دربازکن وجود نداشته باشد یا اصلا جایی باشیم که امکانات کم باشد. در این مطلب چند روش ساده یاد داده‌ایم که با استفاده از آنها قادر خواهید بود در کنسرو یا شیشه مربای مورد نظرتان را باز کنید.
ترفند باز کردن شیشه مربا بدون دربازکن
به گزارش جهان نيوز به نقل از همشهری آنلاین، ممکن است در همه آشپزخانه‌ها دربازکن وجود نداشته باشد. از همین رو زمانی که به دربازکن احتیاج پیدا کرده و به آن دسترسی نداشتید با چند روش ساده قادر خواهید بود که در کنسرو موردنظر را باز کنید. ممکن است در همه آشپزخانه‌ها دربازکن وجود نداشته باشد. از همین رو زمانی که به دربازکن احتیاج پیدا کرده و به آن دسترسی نداشتید با چند روش ساده قادر خواهید بود که در کنسرو یا شیشه مربا و خیارشور موردنظر را باز کنید.

۱- برای شروع تنها کافی است که با کف دست خود چند ضربه آرام به ته شیشه یا کنسرو بزنید تا با فشار دست شما در شیشه ارتعاش ایجاد شود. با ورود ضربه به کف شیشه شاهد خواهید بود که در به‌آسانی باز خواهد شد و فشار به بالا منتقل می‌شود.

۲- اگر با طی این مراحل باز هم موفق به باز کردن در بطری نشدید، شیشه را برعکس کنید و در آب جوش قرار دهید و کف آن را با آب داغ بپوشانید.
 
۳- اگر روش‌های بالا جواب نداده، احتمالاً هوای داخل آن هنوز خارج نشده است. چاقو یا ته قاشق را زیر در شیشه مربا ببرید و با سر چاقو در شیشه را محکم به بالا فشار دهید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عباس
Iran, Islamic Republic of
و اگر نتوانستید با در باز کن در شیشه را باز کنید
Iran, Islamic Republic of
یه سوراخ خیلی ریز روی در شیشه، ایجاد کنید، باز میشه