جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۸

حکایت صفار از مخالفت چند مسئول با حاج‌قاسم

شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 788560
بر اساس طراحی‌های دشمن قرار بود عراق و سوریه هر کدام به چهار کشور تقسیم شود و حتی دندان تیز کرده بودند که ایران نیز تجزیه کنند.
حکایت صفار از مخالفت چند مسئول با حاج‌قاسم
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، حسین صفارهرندی، عضو اصولگرای مجمع تشخیص مصلحت نظام اخیراً طی سخنانی در مراسم یادواره شهدای لنجان گفته است:‌

بر اساس طراحی‌های دشمن قرار بود عراق و سوریه هر کدام به چهار کشور تقسیم شود و حتی دندان تیز کرده بودند که ایران نیز تجزیه کنند.

او می‌افزاید: "افراد کوته‌بین حتی در مجمع تشخیص مصلحت نظام در زمانی که حاج قاسم سلیمانی و یارانشان می‌خواستند برای یاری مردم مظلوم سوریه، عراق و فلسطین آستین بالا بزنند، می‌گفتند؛ آن طرف حمایت ابرقدرت‌ها و پول‌ قارون‌های خلیج فارس را در اختیار دارد، چرا می‌خواهید در این عرصه ورود پیدا کنید، در حالی‌که نه بضاعت مالی، نه هیمنه نظامی و نه بسط ید سیاسی دارید و حتی اگر راه درست باشد توان آن را نداریم!"

صفارهرندی تصریح کرد: کاری که شهدا کردند عامل انسجام و استحکام نظام اسلامی شد و می‌توان گفت شهدای دفاع مقدس به واسطه فرهنگی که ایجاد کردند، مقدمه‌ساز پیروزی‌های امروز در دفاع از حرم هستند و این عظمت شهدای دفاع مقدس است که بعد از شهادتشان این فتوحات بین‌المللی را خلق می‌کند.

او می‌گوید: اقتدار نظام اسلامی به گونه‌ای است که امروز هر اراده پلیدی در ۲ هزار کیلومتری مرزهای ما بخواهد غلطی بکند، می‌داند که به سرعت پاسخ دندان‌شکنی دریافت می‌کند و این هزینه برای او صرفه ندارد.

*ما قضاوت درباره آنچه آقای صفارهرندی پیرامون کوته‌بینی برخی مسئولان در قبال حرکت سردار سلیمانی در محور مقاومت گفته است را بر عهده مخاطبان محترم می‌گذاریم...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
راست میگه
خدا روح سردار دلها را شاد کنه
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز !
بر خلاف عنوان مطلب ، شما گفته های صفار هرندی را در باره کوته بینی مسئولین باز نکرده اید و توضیحی منتشر نکرده اید ولی بر خلاف روش معمول همه مطالبتان
در پایان نوشته اید : که ما قضاوت در باره کوته بینی مسئولین را به عهده خوانندگان می گذاریم !
واقعا این روش برحورد عجیب و بر خلاف سابقه شماست
محمد
Iran, Islamic Republic of
این لحنی که جناب صفار روایت کرده رو هیچ وقت ما از هیچکدام از مسئولین نشنیدیم .!
Iran, Islamic Republic of
به اذعان ایشون این افراد کوته‌بین در مجمع تشخیص مصلحت با این کج فهمی در رابطه با رویکرد نظام درباره منطقه، چطور می خوان در مورد مصلحت ملت اندیشه کنن؟!.
Iran, Islamic Republic of
به به آقا صفار کم پیدایی؟
United States
ایا از نظر سرذار سلیمانی کسی حق مخالفت با نظرات ایشان را نداشت
...
Iran, Islamic Republic of
کاملآ درست گفته