چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲

مرگ قهرمان بعد از ۲ سال کما

شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 788534
ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال طلای آسیا دو سال پیش به دلیل اعتیاد در یک مرکز کمپ ترک اعتیاد بستری می‌شود و هدف ضرب و شتم شدید کارکنان کمپ قرار می‌گیرد و به کما می‌رود، متاسفانه روز گذشته او در ۳۱ سالگی درگذشت.
مرگ قهرمان بعد از ۲ سال کما
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، خبر درگذشت فرنگی‌کار سابق کشورمان که به دلیل ضرب و شتم در کمپ ترک اعتیاد، حدود دو سال در کما بود، روز گذشته بازتاب زیادی داشت. محسن قاسمی ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال طلای آسیا دو سال پیش به دلیل اعتیاد در یک مرکز کمپ ترک اعتیاد بستری می‌شود و هدف ضرب و شتم شدید کارکنان کمپ قرار می‌گیرد و به کما می‌رود، متاسفانه روز گذشته او در ۳۱ سالگی درگذشت.

قاسمی علاوه بر کسب طلای آسیا در سال ۲۰۱۱، در رده جوانان در سال ۲۰۱۰ هم طلای آسیا را در کارنامه داشت. کاربری نوشت: «امان از اعتیاد که می‌تونه یک قهرمان رو به این سرعت به زانو در بیاره.» کاربری هم نوشت: «متاسفانه در سال‌های اخیر زیاد شاهد ضرب و شتم در کمپ های ترک اعتیاد بودیم که باید با نظارت بیشتر جلوش گرفته بشه.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *